En der kalder sig Liou har åbenbart lige set ca. 100 film og er i færd med at give dem alle karakter, med det resultat, at næsten alle diskussions-tråde til filkmanmeldelser man åbner, har en mega-kort kommentar og anmeldelse af Liou. ;-/
Nuvel, der skal være plads til alle - men det virker bare lidt trivielt med alle disse korte indlæg lagt ind på svimlende rekordtid ... hehe
det mest fyldest gørende han/hun har præsteret(af hvad jeg er støt på er dette, http://www.filmz.dk/forum/item/29498/#23 ...må sige jeg ikke gider læse dem alle sammen. Men det bærer dog trods alt præg af hvis form for seriøsitet og forståelighed. Så Liou er for min side velkommen herinde, selvom der godt nok er run på at få anmeldt film...hehe!
#3 jeg kan da helt klart godt se din pointe, men nogen gange kan det kan det jo også være sjovt at tage ældre film op..... men på den anden side kan man jo bare selv oprette en ny tråd...hmmmm!!! det lugter jo lidt af spam.....
Haha! ja der er godt nok gang i ham/hende. Det kan kun være en eller anden stakkels filmanmelder der er ude og promovere sigselv så han/hun kan få lov at lave Oscars i år.
Ja... jeg kigger på dig Søren Høy... Find dig et andet forum.
#1 BN 17 år siden
En der kalder sig Liou har åbenbart lige set ca. 100 film og er i færd med at give dem alle karakter, med det resultat, at næsten alle diskussions-tråde til filkmanmeldelser man åbner, har en mega-kort kommentar og anmeldelse af Liou. ;-/
Nuvel, der skal være plads til alle - men det virker bare lidt trivielt med alle disse korte indlæg lagt ind på svimlende rekordtid ... hehe
#2 filmz-bullettooth 17 år siden
...må sige jeg ikke gider læse dem alle sammen. Men det bærer dog trods alt præg af hvis form for seriøsitet og forståelighed. Så Liou er for min side velkommen herinde, selvom der godt nok er run på at få anmeldt film...hehe!
#3 DarkLight 17 år siden
#4 gi-jones 17 år siden
#5 filmz-bullettooth 17 år siden
#6 Syndrome 17 år siden
#7 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 Wrangque 17 år siden
Ja... jeg kigger på dig Søren Høy... Find dig et andet forum.
#9 filmz-bullettooth 17 år siden
#10 Syndrome 17 år siden