Gravatar

#41 Syndrome 17 år siden

#40 - Eiiih! og nu er jeg så vild med luftkage.. fandeme unfair..
danielbloch.dk
Gravatar

#42 Syndrome 17 år siden

Og nu er han gået tilbage til "M".. Det her går over min forstand.. Så jeg vil smutte i seng.. :D
danielbloch.dk
Gravatar

#43 Bobby Singer 17 år siden

Woohoo jeg havde ret, men Micheal, jeg vil råde dig til at læse det der står nederst i #37.
Idjit
Gravatar

#44 BN 17 år siden

#4-43:

*LOL*
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#45 filmz-DocDoom 17 år siden

Ham Liou er måske lige lovlig aktiv, men i modsætning til d'herrer fra 'We hardly knew ye'-trådene kan man dog forstå, hvad han skriver.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#46 BN 17 år siden

#45:

Har lige fundet ud af, at han faktisk er velformuleret og har rimeligt velbegrundede meninger om de enkelte film. Ville gerne have læst længere og færre indlæg fra ham med uddybende anmeldelser fremfor alle disse mange mega-korte karaktergivninger.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#47 El vez 17 år siden

Man kan jo bare trykke på 'marker alle trådene som læst' ud fra anmeldelser, hvis man synes det fylder for meget på oversigten.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#48 filmz-Liou 17 år siden

Wow jeg er populær

Jeg er ny her... Giv mig lige en chance.

Ingen lyn anmeldelser... har fattet det.

En anden ting, Hvis folk har noget at sige... så sig det til MIG. Det er lidt skummelt at bagtale folk... og temmelig ynkeligt, dette gælder naturligvis ikke de af jer der faktisk har mandet jer op og skrevet.

Tak til Doctor Doom for opbakningen.
Gravatar

#49 filmz-vassago 17 år siden

En hård velkomst må man sige, men velkommen, og de stride lokale har forhåbentligt ikke skræmt dig væk. De er slet ikke så slemme normalt :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#50 filmz-Liou 17 år siden

#49 -

Tak skal du have og bare rolig... der skal mere til at skræmme mig.

Skriv ny kommentar: