Gravatar

#51 elwood 17 år siden

#49 Hmm hvor dælen lagde jeg nu min høtyv og Lynch Reb 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#52 Wrangque 17 år siden

Er (næsten) sikker på at intet i denne tråd er skrevet i nogen ond mening eller for at bagtale dig.
Men det var sgu lidt komisk den entre du gjorde dig, hvor ALT bare skulle anmeldes og det gav anledning til diskution for os der bare sidder her alligevel :D

Velkommen til! og jeg er sikker på at du vil lære at elske os alle. Du må endelig ikke lade tråden her slå dig ud med hensyn til at anmelde film, det er selvfølgelig altid dejligt med aktive brugere!
Gravatar

#53 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Der er plads til os alle og man kan spoerge og skrive, om alt man lyster, taenker og foeler, bare man holder sig til en fornuftig tone, selvom den til tider godt kan vaere lidt barsk herinde - Velkommen igen !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#54 filmz-Liou 17 år siden

#52 -

Dybest set er det jo stadig at bagtale (eller skrive), når det forgår bag en persons ryg... også selvom det ikke er ondt ment.

Tjah hvad skal jeg sige... jeg kedede mig og tjekkede ud hvad filmz havde givet de forskelige film og så kunne jeg naturligvis ikke lade være med at smide min ejen mening om dem... Jeg elsker ytringsfrihed.

Tak for velkomsten og bare rolig... som sagt skal der noget mere til at skræmme mig.
Gravatar

#55 DarkLight 17 år siden

Jeg mener ikke man kan snakke om at bagtale, da tråden jo netop er offentlig, og du dermed kan se alt hvad der er skrevet.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#56 filmz-Liou 17 år siden

#55 -

Sandt nok men folk kunne også bare skrive en privat besked til mig eller ligesom bn gå ind i en af de tråde jeg var i og konfrontere mig... det er jo netop det... sig det til mig hvis du vil noget. Jeg opdagede først denne tråd idag (sikke et chok). Selvfølgelig kunne jeg selv være gået ind i denne tråd men jeg kunne også helt have undgået nogensinde at se dette da jeg ikke kender Filmz særlig godt.
Gravatar

#57 Bony 17 år siden

#49 -
En hård velkomst må man sige, men velkommen, og de stride lokale har forhåbentligt ikke skræmt dig væk. De er slet ikke så slemme normalt :)

Nej! Vi er meget værre.. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#58 davenport 17 år siden

Velkommen til :)
Bare giv den gas på tasterne!
Og når du er hooked, assimilerer vi dig i kolektivet. Resistance is fugile!

;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#59 filmz-bullettooth 17 år siden

Jeg refferere til mit #2 og velkommer endnu engang...denne tråd skal du bare opfatte som rent gas....det forkommer en del herinde, men som regel med et glimt i øjet ;-)
--------- for rent ---------
Gravatar

#60 HonoDelLoce 17 år siden

Jeg vil da også lige melde mig på banen, som en del af fællesskabet (pleeeease sig jeg er en del af fællesskabet? please say hello to me?) og byde dig velkommen..

Også selvom jeg synes at de første ca. 45 indlæg i denne tråd har været noget af det sjoveste længe :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: