#24: Nu har det jo ikke reelt noget med storskærmen at gøre - om den står i Parken eller Smørum Nedre - det var bare ikke gode nok.
Men måske det det skyldes, at pengene bliver tjent i Jylland - at vi så ikke skal køre så langt. Nu har vi da købt en bro til Jer, samt en til Sverige så I kan komme lidt omkring.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#25 I radioen i morges snakkede de om at VIP billetterne kostede 3.000 og man så havde valgt at plante VIP'erne bagerst på hele pladsen (om det holder vand skal jeg så ikke kunne sige)
#24, jeg syntes da ikke at man burde forvente det værste bare fordi det holdes på lars tyndskids marker. jeg så selv robbie williams i knebworth (125.000 mennesker per dag) og på trods af områdets størrelse var han fuldt ud i stand til at fange alle (der var også opsat gode storskærme).
zulu går forøvrigt i madonna selvsving i aften: madonna møder parkinson kl 20 efterfulgt af im going to tell you a secret.
Jeg var til koncerten i Horsens, og det var et brag af en oplevelse!!! Jeg har været på Roskilde rigtig mange gange, og er vant til store menneskemængder, så jeg fandt en en skråning et godt stykke bagude, hvor jeg placerede mig i god tid. Ikke noget med at stå på tæer i menneskemylderet og alligevel kun kunne se en skærm. Jeg havde også læst (skimmet er nok et bedre udtryk) set-listen på nettet, og vidste, hvad jeg ikke skulle forvente at høre. Jeg er så også én af dem, der rigtig godt kan li' hendes nye materiale, så jeg for mig, var showet alle pengene hver!!!
Jeg oplevede ikke, hun sang falsk, så det kunne mærkes, og jeg var positiv over, at dethele var LIVE!
Jeg har om muligt fået endnu mere respekt for hende og ville ta' til koncert med hende igen any day!
#21 chandler75 19 år siden
#22 HonoDelLoce 19 år siden
Men både de klip de viste i Go'Aften DK i forgårs + de live-klib jeg kan finde med hende på nettet - der lyder hun altså vildt forfærdelig..
#23 filmz-vassago 19 år siden
#24 chandler75 19 år siden
#25 Bates 19 år siden
Jeg ville være rasende! :D
#26 filmz-vassago 19 år siden
Men måske det det skyldes, at pengene bliver tjent i Jylland - at vi så ikke skal køre så langt. Nu har vi da købt en bro til Jer, samt en til Sverige så I kan komme lidt omkring.
#27 cyberzed 19 år siden
#28 Bates 19 år siden
#29 caks 19 år siden
zulu går forøvrigt i madonna selvsving i aften: madonna møder parkinson kl 20 efterfulgt af im going to tell you a secret.
#30 NOWhere 19 år siden
Jeg har været på Roskilde rigtig mange gange, og er vant til store menneskemængder, så jeg fandt en en skråning et godt stykke bagude, hvor jeg placerede mig i god tid. Ikke noget med at stå på tæer i menneskemylderet og alligevel kun kunne se en skærm.
Jeg havde også læst (skimmet er nok et bedre udtryk) set-listen på nettet, og vidste, hvad jeg ikke skulle forvente at høre.
Jeg er så også én af dem, der rigtig godt kan li' hendes nye materiale, så jeg for mig, var showet alle pengene hver!!!
Jeg oplevede ikke, hun sang falsk, så det kunne mærkes, og jeg var positiv over, at dethele var LIVE!
Jeg har om muligt fået endnu mere respekt for hende og ville ta' til koncert med hende igen any day!