Har på fornemmelsen at vi er nogle stykker, der har billet. Det kunne være helt sjovt at få et overblik over, hvor mange af os Filmz-brugere der render forvildede rundt i den 85.000 store menneskemasse i morgen.
Jeg skal af sted med min højtelskede hustru. Oprindeligt var det planen af min søster og svoger også skulle med, men de stod af i går på grund af udsigterne til trafikkaos før og efter koncerten. De var simpelthen bange for ikke at nå frem til koncerten i tide.
Arrangørerne anbefaler, at man ankommer til Horsens senest kl. 14!!! Det lyder lidt overdrevet, men vi tør ikke tage de vilde chancer, så jeg regner med at ramme Horsens ved 15-tiden.
Er jeg den eneste, der er lidt spændt på, hvordan det hele kommer til at gå? 85.000 mennesker!! Det er altså en hel del. Kaos eller ej – solskin eller regnvejr, jeg tror det bliver en uforglemmelig oplevelse. (man kan ikke lade være med at tænke lidt på terror-spøgelset – puuha!! Grim tanke)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#2 Helt klart! men det er sku' da tankevækkende, at jeg i dag bevæger mig ud i sådanne spekulationer! Jeg tænkte det samme, da VM i bold skulle i gang, så håndklædehovederne har da opnået lidt i min husstand!!
Jeg var til hendes sidste koncert i US d. 23. july i Miami og alt var perfekt. Hun giver den max gas.
Vi var 30.000 i Miami Heat's arena (indendørs) og det var nok det vildeste jeg har oplevet i lyd og visuelle gimmicks.
Som alt hvad de laver af underholdning derovre så fungerede alt bare super. Ingen kø overhovedet ved indgangen, vi blev ikke kropsvisiteret (gjorde at vi kunne tage billeder), super-toilet-forhold og MANGE barer. Alt i alt en super-koncert. Man kan mene om Madonna hvad man vil, men hun formåede at lave arenaen om til ét stort dansegulv (bogstaveligt talt) med kæmpe diskokugler, rulleskøjtende dansere mv.
Hun holder en lille tale i midten af showet - spændende at høre hvad hun siger i Horsens. I Miami svinede hun præsidenten til - og folk var elle vilde da hun gjorde det.
Så vil jeg pakke mit lort ned og holde fri for i dag!! ungerne skal lige hentes og puttes til middagsluren, så skal jeg have lidt frokost og en hurtig morfar inden barnepigen kommer kl 14 og turen går til Horsens. En melding fra en lokal lastvognsgut går på, at trafikken omkring Horsens allerede er heftig! God koncert hver især :o) (#8 jo tak)
#1 wiseguy 19 år siden
Jeg skal af sted med min højtelskede hustru. Oprindeligt var det planen af min søster og svoger også skulle med, men de stod af i går på grund af udsigterne til trafikkaos før og efter koncerten. De var simpelthen bange for ikke at nå frem til koncerten i tide.
Arrangørerne anbefaler, at man ankommer til Horsens senest kl. 14!!! Det lyder lidt overdrevet, men vi tør ikke tage de vilde chancer, så jeg regner med at ramme Horsens ved 15-tiden.
Er jeg den eneste, der er lidt spændt på, hvordan det hele kommer til at gå? 85.000 mennesker!! Det er altså en hel del. Kaos eller ej – solskin eller regnvejr, jeg tror det bliver en uforglemmelig oplevelse.
(man kan ikke lade være med at tænke lidt på terror-spøgelset – puuha!! Grim tanke)
#2 El vez 19 år siden
#3 wiseguy 19 år siden
#4 filmz-vassago 19 år siden
#5 dyg 19 år siden
#6 filmz-happyhansen 19 år siden
Jeg var til hendes sidste koncert i US d. 23. july i Miami og alt var perfekt. Hun giver den max gas.
Vi var 30.000 i Miami Heat's arena (indendørs) og det var nok det vildeste jeg har oplevet i lyd og visuelle gimmicks.
Som alt hvad de laver af underholdning derovre så fungerede alt bare super. Ingen kø overhovedet ved indgangen, vi blev ikke kropsvisiteret (gjorde at vi kunne tage billeder), super-toilet-forhold og MANGE barer. Alt i alt en super-koncert. Man kan mene om Madonna hvad man vil, men hun formåede at lave arenaen om til ét stort dansegulv (bogstaveligt talt) med kæmpe diskokugler, rulleskøjtende dansere mv.
Hun holder en lille tale i midten af showet - spændende at høre hvad hun siger i Horsens. I Miami svinede hun præsidenten til - og folk var elle vilde da hun gjorde det.
God fornøjelse.
#7 nakalay 19 år siden
#8 davenport 19 år siden
#9 cyberzed 19 år siden
#10 wiseguy 19 år siden
En melding fra en lokal lastvognsgut går på, at trafikken omkring Horsens allerede er heftig!
God koncert hver især :o) (#8 jo tak)