Gravatar

#11 filmz-Jessmoeller 19 år siden

Fik tilbuddet om at være med til at sætte lidt scene op til Madonna-koncerten via min svoger, der har lidt kontakter.
Skal sætte scene op og har fri under selve koncerten, som vi frit kunne se. Og efter koncerten skulle vi være med til at pille det hele ned. Kost og log plus en pæn løn

Så jeg kunne have tjent penge på at have set Madonna, men kunne desværre ikke: Begge unger er syge, så at konen skulle stå med det alene, hade ikke været fedt...
Ak, vi når det nok en anden gang...

Har også fået samme tilbud til Rolling Stones :-)
Min samling:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
Gravatar

#12 filmz-vassago 19 år siden

Hmmm. Ved ikke helt hvad jeg synes om koncerten. Lyden var til tider piv-ringe, overstyrede lidt, og til tider så meget diskant af højtalerne ikke helt kunne magte det. Derudover sad samtlige storskærme (ikke sceneskærme) 5-10m for langt nede.

Tager man logistikken :) så var det jo rent kaos - alt for få ind- og udgange til 85.000. Ingen "brydere", hegn, sluser eller lign. Hvad fanden sker der for dem? Havde der opstået tumult, skubberi eller lign. under koncerten, eller da folk skulle tilbage til biler og busser, så var folk jo blevet mast, og i værste fald kunne folk være blevet dræbt. Troede man havde lært noget af Roskilde. 85.000 var ALT for optimistisk, har ondt af de folk der har billet til Stones. Området er alt for fladt, så det er umuligt at se noget, der er for få (og små) storskærme.

Men det var sgu alligevel et fedt show (for dem der kunne se det), og fedt at de ikke spillede så meget det gamle materiale. Jeg stod så ok, og er så høj at jeg kan se henover de fleste andre. Fedt sceneshow, übersej storskærms produktion :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#13 filmz-Bruce 19 år siden

Ja anmeldelserne er ikke de vildeste kan man læse her i dag. Så kun et klip igår fra koncerten "Like a Virgin" og jeg var ret rystet over hvor dårligt hun synger live.

Mht Stones, så plejer de at medbringe deres egne kolosser af storskærme og siden 1990 turne'en har det været de mest imponerende motherfucker skærme.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 13 Ja, det lød godt nok tamt !

Tror også at Stones bliver bedre ;) ... ellers sidder jeg efter og have talt med billetnet og græmmes over at mine biletter til Bruce Springsteen er gået tabt ... grrrrrrrrr !
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#15 filmz-vassago 19 år siden

Stadig lidt tamt hvis man ikke kan se scenen fordi de har presset citronen lidt for meget... Der KAN bare ikke være mere end 40.000 max i Horsens.
Gravatar

#16 davenport 19 år siden

Jeg hørte også det klip i TV. Hun sang da ad helvede til. Utroligt hvad en computer kan gøre, så man kan sælge plader... Hun er milliardær!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17 filmz-vassago 19 år siden

Nu var det klip så også det lød absolut ringest. Meget af det nye lød ok - også sangmæssigt.
Gravatar

#18 Bates 19 år siden

Gravatar

#19 El vez 19 år siden

"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#20 cyberzed 19 år siden

#13 Det er faktisk oplevelser i den stil der fik mig til at holde op med at gå til Live koncerter i flere år, indtil jeg oplevede nogen af de gode igen...lidt anden musikstil end Madonna nemlig Kashmir og D:A:D.

Jeg tror nu heller ikke altid man skal lægge for meget i anmeldernes kritik, jeg forstod i hvert fald ikke ham der brokkede sig over at hun spillede meget nyt...er det ikke det hendes tour går ud på? Ved sådan nogen som Kashmir har sagt flere gange at man ikke skal komme til deres koncert hvis man vil høre det helt gamle for det er fra et stadie de ser tilbage på nu.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/

Skriv ny kommentar: