Du ved tydelivis ikke hvad du taler om hvis du mener at ingen på filmz har opført sig mere som trold end han...
Efter min mening er Filmz et alt, elt for liberalt sted når det kommer til den slags.
Jeg vil gætte på at du har fået en advarsel fordi der er kommet en eller flere klager over dig, og at stort set alle dine posts har været at hakke på andre. Bare et gæt
#22 fint, det er din holdning, men jeg tror godt vi kan blive enige om at regelsaet boer laves for at alle uden undtagelser skal foelge dem, ikke sandt? og saa kan jeg tilfoeje at jeg har skrevet mange posts herinde og har ikke hakket paa andre end nakalay, der nu sidder og tuder i et hjoerne.
#23 den slap du nemt udenom, helt uden at svare på mit spoergsmaal. du burde blive politiker ;-)
Det ved jeg faktisk ikke om du har ret i - jeg mener det er naturligt at hvis man har været her længe, og ellers kendes for at bidrage positivt, at man så har længere snor end en som lige er kommet og stort set kun sviner andre til.
Men det er jo en smags sag - og du kan heldigvis forlade filmz hvis du ikke bryder dig om hvordan tingene administres
#25 er jeg lige kommet til, da? men du siger det selv, der er forskelsbehandling, men hvad har nakalay bidraget med, udover konstante dumme kommentarer? du har ret, jeg kan bare forlade stedet, men det ser jeg ingen grund til. det er jo enkelte individer der goer det til en boernehave, ikke alle herinde.
Nakalay har i min opfattelse en tendens til ikke altid at være lige høflig, men i den situation skal man nok bare lave en mental ignore, lige som man burde gøre ved trolls i al almindelighed.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg mener at man bare skal ignorere dem i selve diskussionen, jeg kommenterer ikke som sådan din mail. Hvis man bliver ved med at svare en troll, så er man lidt selv ude om det og så bliver tonen nemt dårlig.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
spoergsmaalet var nu ogsaa mere ment 'bredt', ikke myntet paa dig som saadan ;-)
alle: men det maa jo i bund og grund vaere det samme, er man traaet af nakalays posts kan man ignorere dem, men er man traet af f.eks mine posts skal jeg have en advarsel? hvorfor man kan saa ikke bare ogsaa ignorere mine?
vi er helt nede på boernehaveniveau lige nu, kan jeg godt maerke, men det skal aabenbart til. aergeligt, troede vi var blandt voksne mennesker.
#21 filmz-pelleh 19 år siden
#22 Patriarch 19 år siden
Efter min mening er Filmz et alt, elt for liberalt sted når det kommer til den slags.
Jeg vil gætte på at du har fået en advarsel fordi der er kommet en eller flere klager over dig, og at stort set alle dine posts har været at hakke på andre. Bare et gæt
#23 maniac 19 år siden
#24 filmz-pelleh 19 år siden
#23 den slap du nemt udenom, helt uden at svare på mit spoergsmaal. du burde blive politiker ;-)
#25 Patriarch 19 år siden
Men det er jo en smags sag - og du kan heldigvis forlade filmz hvis du ikke bryder dig om hvordan tingene administres
#26 filmz-pelleh 19 år siden
#27 lagoni 19 år siden
#28 filmz-pelleh 19 år siden
men hvorfor skal man bare 'ignorere' nogen mens andre skal have advarsler? er det ikke forskelsbehandling?
#29 lagoni 19 år siden
#30 filmz-pelleh 19 år siden
alle: men det maa jo i bund og grund vaere det samme, er man traaet af nakalays posts kan man ignorere dem, men er man traet af f.eks mine posts skal jeg have en advarsel? hvorfor man kan saa ikke bare ogsaa ignorere mine?
vi er helt nede på boernehaveniveau lige nu, kan jeg godt maerke, men det skal aabenbart til. aergeligt, troede vi var blandt voksne mennesker.