#36 Uden at ville blandes ind i den gående diskussion, så kan man jo hævde, at reklamer for dvd-soon ikke nødvendigvis er positivt...
Nå, jeg blander mig alligevel;
pelleh, hvorfor gør du ikke bare som der står i mailen? Der er en adskillige andre brugere som (måske) godt vil snakke med dig, og hvis du ikke kan lide Nakalay, så burde tabet ikke være så stort for dig.
#42 fordi det, som foer naevnt, er forskelsbehandling, der foregaar herinde. nogen brugere kan tillade sig at svine andre til, mens andre faar advarsler for at respondere.
Det var da det mest barnlige udspil jeg nogensinde har set, tag imod den ros/kritik der kommer og så forhold dig til det istedet for at gå ud og slå en stor plakat om det!
#43 du spurgte hvad jeg forventede af dig, jeg forventer som sagt intet, tag du det bare roligt. du blandede dig selv i traaden endda med deciderere tilsvininger.
#45 det er folk som dig der alligevel ikke fatter det (og lad nu vaere at spoerge hvad det er du ikke fatter)
Vi du mene at dine tilsvininger af Nakalay kun var svar på tiltale?
Ja - fordi jeg mener at din post er idioti... Men så tænkte jeg "hey - jeg prøver sku lige at se om han er en trold, eller om jeg kan snakke fornuft med ham" - det virker som om jeg skulle have holdt mig til mig intuition.
#44 Jeg gentager igen: Du ved da intet om, om andre brugere ikke også har fået advarsler for at svine folk til.
Og, nej. Det er altså ikke en personlig hetz mod dig, hvor alle andre må men du ikke må.
Alle bliver behandlet lige. Modtages der klager over en anden bruger får han også en advarsel, uden at der bliver skelet til om brugeren hedder det ene, eller det andet, eller har været på forummet x antal år.
Nu sidder jeg ikke i det relevante udvalg der bedømmer den slags, men har du (pelleh) indsendt en klage over Nakalay? Udvalget kan jo ikke læse dine tanker hvis du føler dig chikaneret af ham.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#41 filmz-pelleh 19 år siden
#40 nej, og ioverigt tager du det her meget personligt, mere end jeg selv goer, kan jeg hoere. jeg forventer intet af dig, jeg er ikke din mor ;-)
#42 putandtake 19 år siden
Nå, jeg blander mig alligevel;
pelleh, hvorfor gør du ikke bare som der står i mailen? Der er en adskillige andre brugere som (måske) godt vil snakke med dig, og hvis du ikke kan lide Nakalay, så burde tabet ikke være så stort for dig.
#43 Patriarch 19 år siden
Du er ikke min mor? Nej - hvor kom den fra?
#44 filmz-pelleh 19 år siden
#45 cyberzed 19 år siden
#46 filmz-pelleh 19 år siden
#45 det er folk som dig der alligevel ikke fatter det (og lad nu vaere at spoerge hvad det er du ikke fatter)
#47 Patriarch 19 år siden
Vi du mene at dine tilsvininger af Nakalay kun var svar på tiltale?
Ja - fordi jeg mener at din post er idioti... Men så tænkte jeg "hey - jeg prøver sku lige at se om han er en trold, eller om jeg kan snakke fornuft med ham" - det virker som om jeg skulle have holdt mig til mig intuition.
#48 filmz-Kadann 19 år siden
Altså, du undgår at svare på spørgsmålet, præcis som du påstår andre gør?
#49 maniac 19 år siden
Og, nej. Det er altså ikke en personlig hetz mod dig, hvor alle andre må men du ikke må.
Alle bliver behandlet lige. Modtages der klager over en anden bruger får han også en advarsel, uden at der bliver skelet til om brugeren hedder det ene, eller det andet, eller har været på forummet x antal år.
#50 chandler75 19 år siden
Nu sidder jeg ikke i det relevante udvalg der bedømmer den slags, men har du (pelleh) indsendt en klage over Nakalay? Udvalget kan jo ikke læse dine tanker hvis du føler dig chikaneret af ham.