Gravatar

#1 filmz-pelleh 19 år siden

jeg er meget stolt over at have faaet denne mail fra benway.

og jeg er meget enig, skal nok lade vaere at drille nakalay. jeg kunne jo ikke vide det kun var i orden naar han selv startede ballade og chikanerede folk eller at filmz.dk holdt haanden over ham. jeg undskylder saa mange mange gange og dukker dybt. det var ikke meningen af faa ham til at graede, men maaske han nu taenker sig om foer han selv 'chikanerer' andre.

hvor er det oemt, og hvilken skuffelse fra filmz.dk side, at nogen kan vaere saa intrigante.

[Indhold slettet af admin]
Gravatar

#2 Patriarch 19 år siden

Du er vist mongol
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 filmz-pelleh 19 år siden

egentligt ikke, men den slags beskeder er vel ogsaa mudderkastning, ikke? saa nu skal du ogsaa have en advarsel

hvis ellers tingene koerte efter bogen herinde.
Gravatar

#4 Patriarch 19 år siden

Tjek lige efter - spørg evt. nogen omkring dig bare lige for at være sikker
Gravatar

#5 filmz-pelleh 19 år siden

lille patriarch, altid saa smart. tak fordi du hjaelper mig til at holde denne traad i live. man kan altid regne med dig. men det er jo ok, du er jo som nakalay en del af 'fedtecirklen' saa du er jo beskyttet. godt for dig, saa har du et sted at spille stor mand.
Gravatar

#6 Patriarch 19 år siden

Selv tak...

Hvis vi nu skal være helt seriøse. Hvad venter du af at lave denne post? Synes du ikke selv det er flabet, og et bevis på du er ude på ballade? Jeg spørger i den dybeste alvor.. hvis du ikke har lyst til at give seriøst svar, så kan vi bare fortsætte hvor vi slap.
Gravatar

#7 McPeter 19 år siden

*Oensker sig usandsynligt meget den ignore-funktion*
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#8 filmz-pelleh 19 år siden

naa du vil vaere serioes? jamen fint, det kunne du jo bare sige. flabet? det ved jeg ikke, vi lever i et land med ytringsfrihed, men det gaar filmz.dk aabenbart ikke ind for. specielt naar man blot 'samler op' på chikane som den anden part har startet. bemaerk selv i traaden hvordan nakalay selv skriver til anden bruger 'nå du vil ikke mundhugges, dit tab', men det mener du ikke er at indikere at man blot vil lave ballade, eller hvad? men nu kan han ikke klare sig saa han 'sladrer'. stoerre dobbeltmorale skal man vist lede laenge efter, og hans venner foelger efter i det, det er jo ren boernehave
Gravatar

#9 NightHawk 19 år siden

# 1 -

Burde du ikke holde den slags mail på det interne plan, i stedet for at lægge den ud så alle kan læse hvad i har diskuteret. Hvad dig og Nakalay har kørende, rager jo sådan set ikke os andre og jeg tror da de fleste er temmelig ligeglade. Så jeg forstår ikke helt hvorfor du vil lægge mailen ud offentligt.

Unskyld jeg blandede mig, men sku' da lige se hvad det her gik ud på.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#10 Patriarch 19 år siden

#8 Jo - jeg mener også Nakalay kan være flabet og dum at høre på. Tilgengæld bidrager han også lejlighedsvis med fornuftige posts. Men hvis vi nu ser bort fra det - kan du så forstå hvorfor en tråd som denne stiller dig i et dårligt lys, og underbygger i den grad mailen?

Skriv ny kommentar: