Gravatar

#21 filmz-Le Samouraï 20 år siden

Heyheyhey, så er jeg alligevel ikke den eneste, der kan lide Boogiepop? Jeg synes selv, at den er knippelgod. Den skal selvsagt ses flere gange for at få et rigtigt udbytte af den (det hjælper heller ikke på forvirringen, at flere af tøserne er tegnede, så de ligner hinanden ret meget). Men ja, det er en fed struktur. Jeg kan godt lide idéen med at se en scene fra en persons synsvinkel, og så - to-tre afsnit senere - se den samme scene fra en helt anden persons vinkel.

16:9-udgaven er dog beskåret. Filmen er faktisk originalt i 4:3, så det nye cut er egentligt lidt noget pop. Heldigvis så inkluderer "10th Anniversary Ed." begge udgaver.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#22 El vez 20 år siden

#21 Jeps, men mon ikke det er et nyt transfer lavet ud fra originalen ? Ja jeg ved ikke, det virker bare underligt at lave en 16:9 "pan&scan" ud fra en 4:3.

Uanset hvad er der nemlig begge udgaver på, så det er den bedste udgivelse af Ninja Scroll :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#23 filmz-Le Samouraï 20 år siden

Det virker underligt, men det er altså det, de har gjort. Den er oprindeligt produceret direkte til video, hvilket i 1992 var lig full frame 35mm. Den har ikke, før den nye udgave, været vist i andet format.

Men jeg er da helt enig. Det er den dvd, man skal have uanset hvad.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#24 filmz-Seth Geko 20 år siden

Serial Experiments Lain lyder fanme godt hvor kan jeg få det til en god pris udover axel??

Skriv ny kommentar: