Gravatar

#11 filmz-yoshimura 19 år siden

#10 Men det kan jo godt udvides:

Der kan desuden sættes uendeligt mange flere skabe på "hovedskabet" hvor computeren er sat tit! Vha. af et lille stik, sætter man de to skabe sammen og computeren finder selv ud af, hvor skabet er placeret og giver det numre. Og så kan man bare sætte flere og flere skabe på!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#12 filmz-Koenig 19 år siden

Vi har tænkt over at så længe skabet holdte styr på hvor filmen stod, så var alfabetiske rækkefølger lige meget. Vi har desuden også overvejet om skinnerne selv kan flyttes så de bliver bredere eller mindre, den tanke vil vi nu holde fast ved. Det bliver en luksus vare, uden tvivl.

Vi har desuden også tænkt på at man selv skal kunne bestemme sin længde, altså antal DVDer den skal kunne indeholde... Den med 60 er bare prototypen!
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
Gravatar

#13 lyspunkt 19 år siden

#11 Det er stadig for hver 60 film, der ville blive lukket inde bag hver deres låge. Dvs man ikke har én samling, men flere små. Så kunne man ligeså godt have flere små hylder rundt om i huset/lejligheden, og det ville jeg ikke bryde mig om.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#14 Yoda 19 år siden

Det smuttede!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#15 PredatorX 19 år siden

Altså hvis der er taget højde for, at der kan gøres plads til box-sets (som tv-serier og lign), så synes jeg egentlig idéen er god nok. Dog kan jeg godt forudse at det vil være alt for dyrt, når man som jeg selv har 1200 DVDer. Udover det synes jeg nu også det ser pænest ud, og mindst rodet, at have dem i alfabetisk orden.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#16 filmz-Koenig 19 år siden

#15 - Det har vi taget højde for, ja :)
"Como estan, bitches?"
www.haddock100.com
Gravatar

#17 PredatorX 19 år siden

Har I nogen idé om hvad sådan et skab ville komme til at stå i? Bare en ca. pris...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#18 filmz-Koenig 19 år siden

#17 - heh, overhovedet ikke... Altså, vi har en formodning om at et enkelt skab uden computer vil koste mellem 500-800kr... Når der skal computer med, ja så er vi op i de 3000-4000kr... det er vores formodninger. Men vi vil gøre det så billigt som overhovedet muligt, et aluminiumsskab er jo ikke dyrt i al almindelighed, men hvis det bliver alt for dyrt så må vi vel prøve at finde et andet materiale som er lige så "design-pænt".. evt. nogle forslag?
"Como estan, bitches?"
www.haddock100.com
Gravatar

#19 filmz-Bruce 19 år siden

Alt i alt en rigtig god idé og fedt hvis den kan føres ud i livet. Hvis man ikke prøver, ved man ikke om man lykkes, så held og lykke. Skal nok støtte jer, hvis produktet er godt :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#20 filmz-Koenig 19 år siden

#3 - der findes intet andet der tilnærmelsesvis ligner, det eneste der overhovedet kommer i nærheden af det er et alm. skab + DVDprofiler som #10 også siger!

Mange tak Bruce :)
"Como estan, bitches?"
www.haddock100.com

Skriv ny kommentar: