Ikke for at virke arrogant, men det virker som en rimelig overflødig ting. Hvis man har sine film stående i alfabetisk rækkefølge og har et kartotek på sin pc, kan jeg godt lige overskue at række armen op og ta mine film ned fra hylden selv.
Det ku måske være en idé at videreudvikle og så sælge til butikker, eller forskellige biblioteker, som virkelig kan spare tid, ved et sådant system.
Jeg mener, for 4000, - vil jeg sku helere købe flere film, end et skab.
Det skal lige siges at DVD bokse som den store E.T. og King Kong production diaries nok ikke kan være i skabet, tilgengæld vil det blive muligt at købe en alm. hylde i samme flotte design til at stille dem på! (de kan self. stadig kodes ind i computeren)
"Como estan, bitches?" homo proponit sed Deus disponit www.haddock100.com
#21 akerman 19 år siden
#22 NOWhere 19 år siden
Det ku måske være en idé at videreudvikle og så sælge til butikker, eller forskellige biblioteker, som virkelig kan spare tid, ved et sådant system.
Jeg mener, for 4000, - vil jeg sku helere købe flere film, end et skab.
#23 filmz-Koenig 19 år siden
Det skal lige siges at DVD bokse som den store E.T. og King Kong production diaries nok ikke kan være i skabet, tilgengæld vil det blive muligt at købe en alm. hylde i samme flotte design til at stille dem på! (de kan self. stadig kodes ind i computeren)
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com