#11 Hehe, måske ikke lige dit ord, men jeg har da flere steder hørt godt om serien... desværre fra de selvsamme munde der roste filmen til skyerne. Men jeg er slet ikke i tvivl om, at jeg låner den af en ven en dag... den er jo heller ikke særlig lang, så det bør være overskueligt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
84 Batman Forever Syntes den er okay castet, både Tommy Lee Jones, Nicole Kidman, Jim Carrey og Val Kilmer syntes jeg er et rimeligt valg. Dog syntes jeg Chris O’donnel er helt hen i vejret. Var fin nok i en duft af kvinde, men har sgu ikke rigtig lavet noget godt siden da. Fedt soundtrack er der også dertil.
83 Betty Blue Jeg er helt vild med den film, jeg syntes den er sand og forfærdelig på alle måder. Igen det at en fransk film kan være så betagende er endnu en grundt til at jeg bliver forelsket igen.
82 Finding neverland En meget rørende film om forfatteren til Peter Pan og hvordan den er opstået.
81 Pelle Erobreren Jeg så den som meget lille og den har altid fascineret mig. Syntes dog i dag at Pelle Hvenegaard er lidt en player og han kan frembringe det værste i mig.
80 The Crow Den sidste Brandon Lee film og den film han blev skudt i. En meget mørk film og nok den film der startede min fascination af film-noir. Også en af de superhelt-film fra 90’erne som ikke var helt af helvede til!
Batman Forever - 1/6 (en af de værste film jeg nogensinde har set) The Crow - 5/6 (fremragende actionfilm... tr00 goth!)
Det skal lige siges, at jeg faktisk har set Baronessen fra Benzintanken, Bjergkøbing Grand Prix, Betty Blue og Pelle Erobreren... dog er det så lang tid siden, at jeg knap nok kan huske dem, og derfor vil jeg ikke kommentere yderligere på dem.
I øvrigt en rigtig spøjs liste der, for mit vedkommende, vrimler med alt fra fantastiske film igennem middelmådige film og helt ned til direkte elendige film indtil nu... bliver spændende at følge med i.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#12 - Det finder jeg lidt interessant... Jeg har ellers hørt fra flere andre, der også godt kunne lide serien, at de syntes, filmen var temmelig skuffende, når det kom til historie.
79 Den sidste Mohikaner Nu er jeg vild med at Daniel Day Lewis, og da jeg hørte at han muligvis skulle spille Aragon, men sagde nej, var jeg i syvende himmel. Jeg kunne nu stadig godt tænke mig at se ham som Aragon, selvom Viggo Mortensen gør det ret godt!
78 Robin Hood – Prince of thieves Nostalgisk møde for en rollespiller, jeg så den film 100 gange da jeg var mindre. En nogenlunde film men præget af nostalgi.
77 Batman Returns Den Batman af Tim Burton, som jeg bedst kan lide. Den er dyster og syntes selv det er et udmærket valg at vælge Michelle Pfeiffer og Danny Devito til Catwoman og The Pingvin.
76 Hook Jeg har altid godt kunne lide Peter Pan og Robin Williams, så dem sammen i et mix syntes jeg er ret sjovt. Dustin Hofman er også en rimelig castet som kaptajn klo.
75 Constantine Jeg er vild med Hellblazer og især syntes jeg denne film lever meget godt op til serien, som har den samme tone i hæftet. En okay vellykket film.
Prince Of Thieves - 3/6 (fin nok underholdning, men jeg havde meget svært ved, at blive grebet af historien... den gamle Robin Hood er mere mig) Batman Returns - 5/6 (glimrende opfølger der fortsætter den dystre tone) Hook - 4/6 (why people no like? Jeg accepterer den oversentimentale historie, fordi den er så dejlig utroværdig på den helt rigtige måde)
Jeg kan ikke huske Den Sidste Mohikaner godt nok til at kommentere yderligere... jeg husker den som ok men ikke mere. Constantine har jeg kun set et par minutter af... ikke min kop kusmi-te.
#11 Riqon 15 år siden
Ja, det tror jeg -- men hvis du endnu ikke har set serien, så er det heller ikke for sent. (Men så er spørgsmålet, om du vil tage mit ord for det ...)
#12 Lord Beef Jerky 15 år siden
#13 filmz-Martychris 15 år siden
Syntes den er okay castet, både Tommy Lee Jones, Nicole Kidman, Jim Carrey og Val Kilmer syntes jeg er et rimeligt valg. Dog syntes jeg Chris O’donnel er helt hen i vejret. Var fin nok i en duft af kvinde, men har sgu ikke rigtig lavet noget godt siden da. Fedt soundtrack er der også dertil.
83 Betty Blue
Jeg er helt vild med den film, jeg syntes den er sand og forfærdelig på alle måder. Igen det at en fransk film kan være så betagende er endnu en grundt til at jeg bliver forelsket igen.
82 Finding neverland
En meget rørende film om forfatteren til Peter Pan og hvordan den er opstået.
81 Pelle Erobreren
Jeg så den som meget lille og den har altid fascineret mig. Syntes dog i dag at Pelle Hvenegaard er lidt en player og han kan frembringe det værste i mig.
80 The Crow
Den sidste Brandon Lee film og den film han blev skudt i. En meget mørk film og nok den film der startede min fascination af film-noir. Også en af de superhelt-film fra 90’erne som ikke var helt af helvede til!
#14 Lord Beef Jerky 15 år siden
The Crow - 5/6 (fremragende actionfilm... tr00 goth!)
Det skal lige siges, at jeg faktisk har set Baronessen fra Benzintanken, Bjergkøbing Grand Prix, Betty Blue og Pelle Erobreren... dog er det så lang tid siden, at jeg knap nok kan huske dem, og derfor vil jeg ikke kommentere yderligere på dem.
I øvrigt en rigtig spøjs liste der, for mit vedkommende, vrimler med alt fra fantastiske film igennem middelmådige film og helt ned til direkte elendige film indtil nu... bliver spændende at følge med i.
#15 Riqon 15 år siden
#13 -
Jeg linker til denne artikel hver gang lejligheden byder sig: 10 ting jeg hader ved Batman Forever
Finding Neverland var okay (måske også lidt mere end okay).
#16 Lord Beef Jerky 15 år siden
#17 Riqon 15 år siden
#18 filmz-Martychris 15 år siden
Nu er jeg vild med at Daniel Day Lewis, og da jeg hørte at han muligvis skulle spille Aragon, men sagde nej, var jeg i syvende himmel. Jeg kunne nu stadig godt tænke mig at se ham som Aragon, selvom Viggo Mortensen gør det ret godt!
78 Robin Hood – Prince of thieves
Nostalgisk møde for en rollespiller, jeg så den film 100 gange da jeg var mindre. En nogenlunde film men præget af nostalgi.
77 Batman Returns
Den Batman af Tim Burton, som jeg bedst kan lide. Den er dyster og syntes selv det er et udmærket valg at vælge Michelle Pfeiffer og Danny Devito til Catwoman og The Pingvin.
76 Hook
Jeg har altid godt kunne lide Peter Pan og Robin Williams, så dem sammen i et mix syntes jeg er ret sjovt. Dustin Hofman er også en rimelig castet som kaptajn klo.
75 Constantine
Jeg er vild med Hellblazer og især syntes jeg denne film lever meget godt op til serien, som har den samme tone i hæftet. En okay vellykket film.
#19 Lord Beef Jerky 15 år siden
#18 Du er sateme hurtig med din top 100.
Prince Of Thieves - 3/6 (fin nok underholdning, men jeg havde meget svært ved, at blive grebet af historien... den gamle Robin Hood er mere mig)
Batman Returns - 5/6 (glimrende opfølger der fortsætter den dystre tone)
Hook - 4/6 (why people no like? Jeg accepterer den oversentimentale historie, fordi den er så dejlig utroværdig på den helt rigtige måde)
Jeg kan ikke huske Den Sidste Mohikaner godt nok til at kommentere yderligere... jeg husker den som ok men ikke mere. Constantine har jeg kun set et par minutter af... ikke min kop kusmi-te.
#20 filmz-Martychris 15 år siden
Har brygget på den hele weekenden... Så... Ser dem jeg er lidt usikre på! Indtil videre har det kun være batman forever jeg har været usikker over.