Gravatar

#31 filmz-Martychris 15 år siden

Du har ret den er ikke særlig god, men da jeg var 13-14 år gammel var det bare den hotteste film, og derfor har jeg den på listen fordi den har præget mig på det område. Den betyder noget, selvom det er crap!!! Jeg er enig i det meste af det der bliver sagt, men det gøre den ikke mindre nostalgisk!

Hvad angår Seth Rogen, kan jeg kun sige: Smag og behag!!!
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#32 MOVIE1000 15 år siden

#31 (til den første del) jeg tror på at den var spændende og ved lige at se igen i starten #1 så forstår jeg det meget bedre. jeg kan også huske da jeg var 7-8 ¨r lånte jeg også batman filmene på vhs på biblioteket det var egentlig hyggeligt indtil det flimrede så det blev en lydløst kamp mellem de hvide sorte og grå om hvem der skulle være i skærmen ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#33 wimmie 15 år siden

Omkring Seth Rogen så er det netop smag og behag, for de film du nævner (Superbad, You, me and Dupree) synes jeg slet ikke er nær så sjove som f.eks. Pineapple Express og Knocked up - de to sidstenævnte film mener jeg nu også appellere til et lidt ældre publikum (no offense Movie1000) - så prøv evt. at se dem om 3-4 år.

Mht. Fanboys så kan den fås i BBBB til 50 kr - 3 for 100
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#34 MOVIE1000 15 år siden

#33 har jeg set :), men tror at den bliver sat ned i starten af marts i sterio studios til en 50, og Blockbusters bliver den sikkert også snart sat ned til 30 kr i salg af deres udlejnings dvder, men hva mener du helt med ældre publikum? for udover superbad, you me and dupree og animationsfilmene (kung fu panda, shrek 3 og monsters vs aliens) så har jeg set Knocked up, The 40 Year Old Virgin og for slet ikke at tale om klip med ham inde på youtube så kan jeg slet ikke se noget humor over den mand, han minder for mig om en ung Niels Hausgaard, bare taler om ingenting
Gravatar

#35 wimmie 15 år siden

Hey, ikke disse Niels Hausgaard - den mand er jo fantastisk! :D

Men det jeg mener er netop at selvom humoren i de film du nævner er plat, så er det stadig (hovedsageligt) henvendt til et publikum i 20+ alderen. Ikke at det betyder at teenagere ikke kan se dem og forstå humoren og at alle over 20 vil kunne lide dem, men jeg synes det gør en forskel. Superbad som handler om teenagere appellere mere til teenagere end de andre film, og den synes jeg er ok sjov men slet ikke så sjov som f.eks. Pineapple Express :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#36 filmz-Martychris 15 år siden

64 Ironman
Kæmpe comeback for Robert Downey Jr. hvor jeg syntes han klarer det ret godt! Underholdene film. Ser frem til nummer 2 i serien.

63 Jurrasic Park
Der hvor jeg syntes at computer grafik blev originalt. Det var værd at se på og ikke grimt.

62 Den lille havfrue
Ved sgu godt det er lidt gay. Men som lille ved man ikke hvad det er og i dette tilfælde er det den lille havfue. Men hun er lækker, den er sjov og så er det fra den gang man lavede ordentlige Disney tegnefilm.

61 American Ninja
Jeg siger Michael Dudikoff og rullefald. Den er pisse ring, men den er nostalgisk!

60 Army of darkness
Det er også hyldest til Evil dead 2, men Bruce Campbell vil altid være sej efter denne film. Give me some sugar baby…
Gravatar

#37 MOVIE1000 15 år siden

#35 jeg har ikke sagt de er platte, for mig er der bare ikke nogewt sjovt ved dem, hvis jeg ikke havde læst komedie på coveret, troede jeg sgu jeg så en drama. men det der sker i Superbad er mere fysisk sjov
Gravatar

#38 Kruse 15 år siden

#10: Den serie som filmen Serenity er lavet over, Firefly, er genial og kan klart anbefales! Filmen er klart ikke på samme niveau, men fungerer stadig ganske fint som et ekstra afsnit af serien, så jeg var godt underholdt :)

Til MOVIE1000:

Jeg synes ligesom Wimmie at du skal give Seth Rogen komedierne "The 40 Year Old Virgin" og "Knocked Up" en chance til om nogle år. Første gang jeg så begge to, var jeg heller ikke specielt vilde med dem, men da jeg genså dem et par år senere elskede jeg dem og i dag hører de klart til i toppen af mine favoritkomedier.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#39 filmz-Martychris 15 år siden

Måske kan det også være at det bare slet ikke er din form for humor! Det er da også træls at få at vide at man ikke er gammel non til at forstå en komedie... Da Ace Ventura kom frem var jeg da ikke meget ældre og der kunne alle lide den. Så jeg syntes ikke man kan sige det er alderen, der er noget i vejen med. Det kan lige så godt være Kruse og wimmie der har ændret deres holdning omkring filmen.
Gravatar

#40 filmz-Martychris 15 år siden

59 Rød, hvid og Blå
Nu sidder i sikkert og er helt rundt på gulvet, over at tre film kommer på samme tid. Men det er en serie som hører sammen, dem kan man ikke bare skille ad. Kieslowskies mesterværker er en milepæl! De er vanvittig vigtige, enhver film elsker, skal se dem med respekt for sig selv, da det er mesterværker.

58 Livet er smukt
Roberto Benigni har lavet en film som er flot, sjov, troværdig og ond. Jeg er betaget og syntes Roberto Benigni er en man elsker og hader. Tit tænker jeg ”Slap nu af din syge Italiener” og andre gange, ”du har ret!”

57 Tropic thunder
Jeg syntes den er sjov, en af de bedre Ben Stiller film, selvom det er Robert Downey Jr. der stjæler billedet. Den er med fordi Robert Downey er for fed i den film.

56 Rambo
Den eneste Rambo film jeg syntes der ikke er dum eller helt hen i vejret.

55 The Abyss
Cool film, næsten den eneste film med Ed Harris hvor jeg ikke syntes han er træls. Men en god film er det.

Skriv ny kommentar: