Gravatar

#51 Skeloboy 15 år siden

#48 - næh, det er bare sjovere, hvis man lige kan svine lidt til imellem updates;), eller gives ros for god filmssmag
Gravatar

#52 Åkepool 15 år siden

Vil da lige hurtigt inden du går igang igen, smide min mening om hvilke der er de bedste film so far:

Ace Ventura.
Dødbringende våben.
Høj pistolføring.
Spider-Man.
Betty Blue.
Predator.
Die hard.
Iron man.
Jurassic park.
The Abyss.
True lies.
Bram Stoker's Dracula.
Beverly Hills cop.
Heat.

Så kan du godt gå igang igen ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#53 filmz-Martychris 15 år siden

#51 det har du ret i... Den vil jeg have "skrevet bag øret" til næste gang jeg skal lave en en ny top hundred. Man har jo et standpunkt til man tager et nyt... :-)
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#54 filmz-Martychris 15 år siden

49 Braveheart
Den bedste film med Mel Gibson, og nok også den eneste film hvor han spiller en troværdig rolle, hvor det ikke går hen bliver for meget.

48 zodiac
Nu er jeg meget til en film som fanger mig og det gjorde Zodiac, jeg var hooked fra start til slut. Syntes den er spændene selv efter 20 gang…

47 Lost Highway
Jeg fattede slet ikke denne film, første gang jeg så den og det tror jeg ikke der var mange der gjorde! Men jeg tænkte over den i meget lang tid og var meget imponeret over dens vanvittige tone. Jeg er vild med David Lynch og jeg elsker at jeg ikke forstår ham.

46 Frankenstein Jr.
Jeg er Mel Brooks fan og denne er min yndlings. Den er blevet set sammen med storebror utallige gange og vi har skreget af grin.

45 Legend
Jeg har altid godt kunne lide Fantasy og Legend har virkelig sat sit præg på mig. Ikke fordi Tom Cruise er med, men fordi jeg syntes Ridley Scott laver et middelmådig univers, som er troværdigt, altså fantasy mæssigt. :-)
Gravatar

#55 MOVIE1000 15 år siden

Bravehart kan jeg huske var rigtig fed første gang jeg så den, men for mig falder den i værdi når man har set den flere gange, en lidt overvurderet film og jeg elsker simpelhen denne fejl i filmen
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#56 filmz-Martychris 15 år siden

44 Aliens
Fordi den har skræmt mig fra hvid og sans og fordi det er en kaliber for sig selv!

43 Legenden fra jordhavet
Anime tegnfilm har altid været en stor favorit og især syntes jeg at denne er virkelig flot.

42 Monty Python and the Holy Grail
Jeg har altid holdt meget af Monty Python og jeg syntes det er deres bedste film.Jeg har både haft mareridt over denne film og grint mig selv ihjel. En klasse film.

41 Den tredje mand
Jeg så denne film i Gymnasiet og var virkelig helt betaget og har været det siden. Jeg syntes at den tredje mand er et mesterværk og den ses altid med største tilfredsstillelse og måske verdens bedste Tema.

40 Psycho 1960
Hvis man ser bort fra det remake der kom i 1998, så er det her nok en film som står for sig selv!
Gravatar

#57 Riqon 15 år siden

Den her liste bli'r ved med at overraske mig.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#58 filmz-Martychris 15 år siden

39 The Big Lebowski
Jeg har aldrig rigtig været Jeff Bridges fan, men det blev jeg efter denne film. Den er sjov, og the dudes lærer en hvordan man rigtig skal slappe af, foruden gav han lyst til at drikke White russians.

38 Knocked Up
Igen syntes jeg der kommer en sjov film med Seth Rogen, han er sjov på den almindelige måde. Jeg genkender noget af Seth Rogens stil i mig selv, så kan det ikke blive bedre.

37 good will hunting
Min yndlings film med Matt Damon, foruden Bourne serien som ikke kommer med. Men i denne film som bare er pisse god, er jeg ikke i tvivl om at Damon kan Spille skuespil, i forhold til hans sidekick Ben Affleck.

36 Ondskab
Jeg syntes Andreas Wilson spiller en benhård kneit, Erik Ponti. Syntes det er en fed film.

35 mississippi Burning
Det er en film som sætter sit præg. Den er utrolig vigtig da den afspiller et USA i splittelse.
Gravatar

#59 wimmie 15 år siden

Alle er fede film - især er jeg også glad for "Knocked Up" og "Ondskab" :)

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#60 Kruse 15 år siden

What #59 said :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: