Nu er der ikke længe til filmhistoriens fedeste sci-fi triologi bliver afsluttet. "Reloaded" efterlod os jo med en masse spørgsmålstegn, og masse teorierne begyndte at skyde frem blandt fansene. Jeg personligt tænker så det knager over "reloaded" slutningen.. hvordan kunne Neo stoppe robotterne i "den virkelige verden"? Jeg har en lille teori om at "den virkelige verden" også er en Matrix, skabt af maskinerne, og jeg har studeret "reloaded" igennem mange gange for at finde grundlag for min teori, og visse ting tyder dog også på det. 1.Lig mærke til at adskillige gange i "den virkelige verden" mangler Neo og Morpheus deres nakke in-plug (dette kunne selvfølgelig også skyldes ganske almindelige filmbrølere)
2.hvordan kan Smith ellers bære sig af med at komme ind i den "virkelige verden"? (han er trods alt et program)
3."Artitekten" nævner noget om at "oraklet" fandt ud af at det menneskelige sind først ville give sig hen når det havde muligheden for at kunne "vælge" for sig selv. Og det er jo netop det alle de "frie" gør i Zion, de har valget og troen på at de selv bestemmer, og ikke bliver kontrolleret, men kun "the one" kan gennemskue at den "virkelige verden" blot er endnu en Matrix, og derfor skal han stoppes for enhver pris.
4."Arkitekten" fortæller også at hele situationen er en gentagelse på gentagelse, at Zion er blevet destroeret 5-6 gange før, dette kunne tyde på at Zion blot er endnu en simulation.
5.I traileren til "revolutions" nævner "oraklet" at Neo er fanget i en verden mellem den rigtige og matrixen, kunne denne verden være "den ÆGTE verden" eller måske blot endnu en Matrix?
spørgsmålene er mange, og god gro bund på anderledes teorier...
Hvad siger I? er der nogen der har nogle andre bud?
Jeg....er....virkelig....træt...af...at...gentage....mig...selv Vi har diskuteret dette i 3-4 tråde på Filmz.dk alene + alle de andre forummer, nogle af os befinder os på
The function of the milkman is now to return to the factory, allowing a temporary dissemination of the milk he is carry, reinserting the prime ingredient. After which you will be required to select from the matrix 23 cows, 16 female, 7 male, to rebuild the herd. Failure to comply with this process will result in a cataclysmic production crash corrupting every milkproduct coming from the matrix, which coupled with the extermination of the herd will ultimately result in the extinction of the entire bovine race.
#1 22 år siden
"Reloaded" efterlod os jo med en masse spørgsmålstegn, og masse teorierne begyndte at skyde frem blandt fansene. Jeg personligt tænker så det knager over "reloaded" slutningen.. hvordan kunne Neo stoppe robotterne i "den virkelige verden"?
Jeg har en lille teori om at "den virkelige verden" også er en Matrix, skabt af maskinerne, og jeg har studeret "reloaded" igennem mange gange for at finde grundlag for min teori, og visse ting tyder dog også på det.
1.Lig mærke til at adskillige gange i "den virkelige verden" mangler Neo og Morpheus deres nakke in-plug (dette kunne selvfølgelig også skyldes ganske almindelige filmbrølere)
2.hvordan kan Smith ellers bære sig af med at komme ind i den "virkelige verden"? (han er trods alt et program)
3."Artitekten" nævner noget om at "oraklet" fandt ud af at det menneskelige sind først ville give sig hen når det havde muligheden for at kunne "vælge" for sig selv. Og det er jo netop det alle de "frie" gør i Zion, de har valget og troen på at de selv bestemmer, og ikke bliver kontrolleret, men kun "the one" kan gennemskue at den "virkelige verden" blot er endnu en Matrix, og derfor skal han stoppes for enhver pris.
4."Arkitekten" fortæller også at hele situationen er en gentagelse på gentagelse, at Zion er blevet destroeret 5-6 gange før, dette kunne tyde på at Zion blot er endnu en simulation.
5.I traileren til "revolutions" nævner "oraklet" at Neo er fanget i en verden mellem den rigtige og matrixen, kunne denne verden være "den ÆGTE verden" eller måske blot endnu en Matrix?
spørgsmålene er mange, og god gro bund på anderledes teorier...
Hvad siger I? er der nogen der har nogle andre bud?
#2 filmz-Funkymonkey 22 år siden
Vi har diskuteret dette i 3-4 tråde på Filmz.dk alene + alle de andre forummer, nogle af os befinder os på
#3 filmz-Kadann 22 år siden
Men, jeg gider ikke rigtigt at snakke mere om den film, men hellere vente på at få svaret, når jeg skal se filmen i biffen.
#4 filmz-vassago 22 år siden
#5 filmz-Funkymonkey 22 år siden
#6 Michael Andersen 22 år siden
Hvis du ikke har nok i den fascinerende oste-teori, så kan du også prøve at læse den "rigtige" tråd til "Matrix Reloaded"
#7 El vez 22 år siden
#8 MikkelHJ 22 år siden
#9 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#10 filmz-Funkymonkey 22 år siden