Gravatar

#1 filmz-Zikor4 22 år siden

Hejsa!

Torsdag aften/nat (dansk tid) i David Letterman showet på Zulu, var der et lille Matrix spoof eller faktisk 2 :D

Det hele startede med at David kom ind og spurgte om der var nogle der havde set filmen... Så var der 2 i salen der klappede!

Senere skulle han præsentere Matrix Revolution traileren, de havde lagt et andet spor ind, så det var dem selv der havde indtalt kommentatoren! I starten sagde kommentatoren det samme som i den originalt trailer. Men så til sidst siger han "And alot of geeky shit that we dont know about!"

Syntes det var ret griner!
Gravatar

#2 filmz-Zikor4 22 år siden

Men det er ikke relevant, så fuck det..
Gravatar

#3 filmz-Kviksand 22 år siden

Så det også... var vildt grineren!!!
Gravatar

#4 dyg 22 år siden

#2 - Ikke relevant? ALT har relevans! Så det desværre ikke, havde jeg set din tråd i tide, kunne nå at se noget af genudsendelsen, men nej nej, så den for sent.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5 filmz-Zikor4 22 år siden

hehe, det fandme argeligt, det var grinern nok :D

elskede også det indslag hvor de gjorde grin med Arnold Swartzenigger! (Nothing personal)
Gravatar

#6 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Leno lavede også en spoof, men den var knap så sjov :-/
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#7 dyg 22 år siden

#6 - Leno er generelt knap så sjov. Jeg har aldrig brudt mig om ham, men det er måske fordi jeg har set Letterman så længe, og føler at han er den eneste rigtige. Eller noget i den retning.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8 El vez 22 år siden

Sådan er det jo med Leno ;p
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#9 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

# 7 - 9 helt enig - det eneste jeg finder sjovt hos ham er avisoverskrifterne og den slags.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#10 filmz-nemesis 22 år siden

#7 Der har jeg det lige omvendt men det er nok også fordi jeg her set Jay Leno i lang tid. Det er vel et spørgsmål ang. hvad der falder i ens smag, blondinen eller brunetten.

Skriv ny kommentar: