Fik lige lyst til at vise et par klip med USA's kommende hiphop stjerne. Muligt det er the real deal, men hvis det er det, ja så bør en venlig sjæl nok inden alt for læng bede Phoenix skifte stil/genre, for rapper det blir han aldrig!
Jeg er færdig af grin over klip 2 :D
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#8: Hvor mener du, at han er ved at bryde ud i latter? Selv har jeg indtryk af, at han smiler lidt, idet han siger "this opportunity", mens han kigger på Casey Affleck. Men nu har jeg set klippet så mange gange, at det lige så vel kan være ren indbildning fra min side...
Men ja, ingen af dem virker den mindste smule overbevisende. Phoenix bærer solbriller og kan knap nok se reporteren i øjnene, og Affleck virker påtaget famlende og usikker i sin udtalelse.
Desuden virker det besynderligt, at Affleck, som ellers har travlt til sidst, venter på at kameraet og dermed opmærksomheden atter er vendt mod ham, før han leverer sin snublende slutreplik. I øvrigt hviler kameraet utroværdigt længe på Phoenix, efter at han er gået.
#1 NightHawk 16 år siden
Jeg er færdig af grin over klip 2 :D
#2 filmz-Kadann 16 år siden
#3 NightHawk 16 år siden
Ved godt det har været oppe som nyhed. Har selv skrevet i den tråd. :)
Men de klip jeg har lagt op, blev der ikke linket til, så ku' jo være der var nogle der ikke havde set det, hvor man hører ham forsøge at rappe. :)
#4 filmz-Kadann 16 år siden
Ok, jeg tænkte bare at det var lidt fjollet at lave en ekstra tråd om det, nu når der er en i forvejen der handler om emnet. :)
#5 NightHawk 16 år siden
Ja, det har du faktisk ret i. Tror jeg blev sån lidt hyper af at grine så meget, så jeg glemte den anden tråd. :)
#6 Highland Park 16 år siden
Det er iscenesat fra første til sidste billede...
#7 Kruse 16 år siden
#8 El vez 16 år siden
#9 Highland Park 16 år siden
#8: Hvor mener du, at han er ved at bryde ud i latter? Selv har jeg indtryk af, at han smiler lidt, idet han siger "this opportunity", mens han kigger på Casey Affleck. Men nu har jeg set klippet så mange gange, at det lige så vel kan være ren indbildning fra min side...
Men ja, ingen af dem virker den mindste smule overbevisende. Phoenix bærer solbriller og kan knap nok se reporteren i øjnene, og Affleck virker påtaget famlende og usikker i sin udtalelse.
Desuden virker det besynderligt, at Affleck, som ellers har travlt til sidst, venter på at kameraet og dermed opmærksomheden atter er vendt mod ham, før han leverer sin snublende slutreplik. I øvrigt hviler kameraet utroværdigt længe på Phoenix, efter at han er gået.