Popeye: Altså det du mener, er at der under brugernes mcMyDVD lister burde stå prisændringer, og ikke kune priser? Jeg troede umidlbart at priser var nok der, da jeg gik ud fra at netop de produkter på brugernes lister, var de produkter de ofte kiggede på - og derfor godt kendte forrige priser på:) Pointernet med at der er datoer på mcMyDVD listerne og prisændrings siden, er at brugerne kan se (og sortere efter) hvornår produkterne's priser er blevet opdateret. På søgesiden vises datoen produkterne er tilføjet istedet for - således at brugerne kan sortere efter nye/gamle titler.
Mange ting er jo pt. bare som jeg tror folk vil synes om det - men hvis der er stemning for at ændre ting, så er det da ikke noget problem:) Er der flere der ikke ser grund til at der står dato i de forskellige produktlister, eller måske noget helt andet?
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
Er glad for programmet, men får pludselig en fejl:
Antal søgninger på din liste: 5. Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/allanmc.dk/dvd/mydvd.inc.php on line 245 Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/allanmc.dk/dvd/mydvd.inc.php on line 264
Når du med tiden får flere sites på, bliver jeg VILDT glad ;o)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#91 Personligt ville jeg foretrække, at man kunne se prisændringen, uden at skulle klikke på hver titel. Eventuelt som man ser det i "prisændringer", med ændringen i procent. Om man så skulle have ændringen i forhold til sidste ændring eller i forhold til prisen titlen havde, da man gemte den, ved jeg ikke lige. Jeg har misforstået datoens funktion. Måske en mere sigende overskrift havde afhjulpet det ? Det lyder fornuftigt nok, som det er lavet nu.
#95, bruce: Jo tak, det gjorde det en del nemmere:) Synderen var det lille søde apostrof! Godt du opdagede det, for det kunne i princippet have været et sikkerheds brist:| FØJ!;)
Men nu skulle både din liste, og rss feed køre igen!
#93, Popeye: Du har ret i de lidt intetsigende "Dato"-overskrifter. Men da datoen fylder så lidt, synes jeg det ville være synd at skrive et længere ord, og derfor skulle lave kolonnen breddere. Jeg har prøvet at skrive en lille tooltip-forklaring på "Dato"-overskrifterene istedet for.
#99, McPeter: Hvad er det helt præcis der ikke virker ved dit rss feed? Jeg kan se at dit rss-feed bliver genreret efter hensigten (i hvert fald min hensigt:]). Er det en specifik rss-reader der er problemer i?
#91 allanmc 18 år siden
Altså det du mener, er at der under brugernes mcMyDVD lister burde stå prisændringer, og ikke kune priser? Jeg troede umidlbart at priser var nok der, da jeg gik ud fra at netop de produkter på brugernes lister, var de produkter de ofte kiggede på - og derfor godt kendte forrige priser på:)
Pointernet med at der er datoer på mcMyDVD listerne og prisændrings siden, er at brugerne kan se (og sortere efter) hvornår produkterne's priser er blevet opdateret.
På søgesiden vises datoen produkterne er tilføjet istedet for - således at brugerne kan sortere efter nye/gamle titler.
Mange ting er jo pt. bare som jeg tror folk vil synes om det - men hvis der er stemning for at ændre ting, så er det da ikke noget problem:) Er der flere der ikke ser grund til at der står dato i de forskellige produktlister, eller måske noget helt andet?
#92 filmz-Bruce 18 år siden
Antal søgninger på din liste: 5.
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/allanmc.dk/dvd/mydvd.inc.php on line 245
Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/allanmc.dk/dvd/mydvd.inc.php on line 264
Når du med tiden får flere sites på, bliver jeg VILDT glad ;o)
#93 Popeye 18 år siden
Personligt ville jeg foretrække, at man kunne se prisændringen, uden at skulle klikke på hver titel. Eventuelt som man ser det i "prisændringer", med ændringen i procent. Om man så skulle have ændringen i forhold til sidste ændring eller i forhold til prisen titlen havde, da man gemte den, ved jeg ikke lige.
Jeg har misforstået datoens funktion. Måske en mere sigende overskrift havde afhjulpet det ? Det lyder fornuftigt nok, som det er lavet nu.
#94 allanmc 18 år siden
Hmm lyder meget mærkeligt, for jeg sad slet ikke og slamkodede på det tidspunkt:O Sker det stadigvæk? Kan du genskabe det?
#93, Popeye:
Det med prisændring (i forhold til forrige prisændring), ville ikke være det stort problem - det kigger jeg nok på i morgem.
Tak for den konstruktive kritik - det lærer man jo kun af:) Fyr bare løs, hvis der er mere!
#95 filmz-Bruce 18 år siden
#96 allanmc 18 år siden
Jo tak, det gjorde det en del nemmere:) Synderen var det lille søde apostrof! Godt du opdagede det, for det kunne i princippet have været et sikkerheds brist:| FØJ!;)
Men nu skulle både din liste, og rss feed køre igen!
#97 filmz-Bruce 18 år siden
#98 allanmc 18 år siden
#97, bruce: No problem:)
#99 McPeter 18 år siden
Kan dog ikke få mcMyDVD-rss til at virke?! Andre der har fået den til at virke?
#100 allanmc 18 år siden