Forresten ville det være lækkert hvis der var et lille ikon i oversigten, der førte direkte til produktlinket, så man let kan komme dertil ved bare at højreklikke og åbn nyt faneblad (love firefox ;). Jeg kan se at pladsen er kneben, men måske der, hvor forhandlerlogoet er? Ville være supernice! :)
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
#85, canner: Så skulle forhandler-billederne fungerer som direkte link til produkterne:)
Jeg fik forresten en email fra cd-wow i dag ang. det at ikke alle deres produkter er listet under de forskellige kategorier. De gav mig ret, og skrev at det var en bug de prøvede at løse. Så umiddelbart lyder det til at det problem bliver løst uden at jeg skal lave mærkelig kryds-tjek mellem flere crawlere på deres sider:)
Fungerer RSS feed'ne efter ønsket?
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
Jeg undres dog over featuren, hvor man kan gemme sine søgninger. Hvad gavn gør det? Der mangler lidt dynamik, såsom prisændringer på de gemte titler (Bruce er inde på det i #49). Desuden er datoen rimelig irrelevant ved listede søgeresultater. Pladsen kunne måske bruges bedre ?
Du skal læse ovenstående som konstruktiv kritik. Jeg er ikke langt fra at benytte siden regelmæssigt.
#81 allanmc 18 år siden
#82 allanmc 18 år siden
Det er RSS på de dagens prisændringer og brugernes personlige mcMyDVD liste.
I finder "RSS" linket på de tilsvarende sider: "Prisændringer" og "mcMyDVD".
Håber det virker:)
#83 filmz-Bruce 18 år siden
#84 filmz-canner 18 år siden
#85 filmz-canner 18 år siden
#86 allanmc 18 år siden
Så skulle forhandler-billederne fungerer som direkte link til produkterne:)
Jeg fik forresten en email fra cd-wow i dag ang. det at ikke alle deres produkter er listet under de forskellige kategorier.
De gav mig ret, og skrev at det var en bug de prøvede at løse. Så umiddelbart lyder det til at det problem bliver løst uden at jeg skal lave mærkelig kryds-tjek mellem flere crawlere på deres sider:)
Fungerer RSS feed'ne efter ønsket?
#87 Popeye 18 år siden
Jeg undres dog over featuren, hvor man kan gemme sine søgninger. Hvad gavn gør det? Der mangler lidt dynamik, såsom prisændringer på de gemte titler (Bruce er inde på det i #49).
Desuden er datoen rimelig irrelevant ved listede søgeresultater. Pladsen kunne måske bruges bedre ?
Du skal læse ovenstående som konstruktiv kritik. Jeg er ikke langt fra at benytte siden regelmæssigt.
#88 DarkLight 18 år siden
#89 Popeye 18 år siden
#90 DarkLight 18 år siden
Men det kunne da være det var en idé?