Gravatar

#111 allanmc 18 år siden

#110, hehe ja okay sådan kan man ikke med det nuværende system:) men skrives der nogen sinde "Season 1 Deadwood" Eller "timer 24":)?

Edit! Glemte lige at nævne: Hvis der indtastes bare èn * u søgeteksten, så vil der ikke blive tilføjet * før og efter søgstrengen. Det skyldes at hvis folk kan finde ud af at sætte stjerner, så skal de også selv have lov til at bestemme hvor de skal være:)
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
Gravatar

#112 filmz-sanjo 18 år siden

Nej :)
Jeg gør ihvertfald ikke.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#113 allanmc 18 år siden

Vil lige endnu engang takke jer alle for at i kommer med gode input til min service, bare bliv ved, jeg kan jo altid sortere;)

Og specielt tak til den, eller de, der ligefrem "reklamerer" pr. email til ofir- og gmail-adresser:P
Gravatar

#114 allanmc 18 år siden

#93, Popeye: På brugernes mcMyDVD liste vises nu også priændringer i procenter, på de titler hvor der er sket prisændringer - også i RSS-feedet.
Der er dog ikke mulighed for at sortere efter disse prisændrings-procenter. Det ville pt. kræve at jeg var mysql guru, tror jeg - sådan næsten da, men overdrivelse fremmer jo forståelsen:)
Gravatar

#115 Popeye 18 år siden

Kanon!!
Nu er jeg sikkert smålig. Men var det ikke muligt at gøre "Region"-kolonnen mindre, og indføre en "fjern"-kolonne, hvor man kunne fjerne enkelte titler fra listen?
Som det er nu, kan man risikere at skulle lave 50 søgninger for at få listen, som man vil have den.
...and then some
Gravatar

#116 allanmc 18 år siden

#115, Popeye:
Hmm jeg ved ikke helt. Dette ville da være en mulighed. Men som det er nu, er bare den måde jeg opfattede ønsket på.
Lad os sige at jeg f.eks. ønskede en Die Hard Box, og en udgave af den King Kong fra 1933. Så ville jeg tilføje følgende søgninger til min liste:
die hard*box*
king kong*1933*
(Hvis resten af søgekriterierne efterlades som standard, så giver dette 9 resultater der alle er relevante)

På den måde vil jeg hele tiden, på min liste, kunne se hvilke titler i databasen der opfylder kravene på min "ønskeliste".
Hvis jeg bare havde valgt et bestemt produkt hos en bestemt forhandler, så ville jeg jo ikke se hvis en anden forhandler pludselig fik samme produkt billigere.
Gravatar

#117 Popeye 18 år siden

Men, hvis jeg nu ville have en Die Hard box, indeholdende alle 3 film, så ville jeg med "die hard*box* få resultater der både indeholder alle tre film, samt resultater indeholdende kun de to første film (axelmusic.dk).
Men problemet er sikkert ikke så stort - jeg er bare krævende...
...and then some
Gravatar

#118 allanmc 18 år siden

Yes.. Men kan ikke helt se hvordan du ikke kan opnå det du vil:) Hvis du ikke ønsker resultatet fra AxelMusic, så kan du gøre en af følgende ting:
- Helt udelukke AxelMusic fra søgekriteriet
- Tilføje et søgekriterie med en specifik titel, for hver ønsket udgivelse.
- Sætte en minimumspris.
- Bruge "die hard*trilogy*box*" istedet for, der i netop dette tilfælde gør nøjagtigt hvad du ønsker.
- Indsæt mere kreativitet her;)

Det ville da løse dit problem ik:) Eller overser jeg noget?
Gravatar

#119 Popeye 18 år siden

Tjae....et scenarie:
Jeg vil have en box med alle tre film, og jeg kender intet til de forskellige udgaver forhandlerne har.
1. Jeg søger på "Die Hard" og får en masse resultater.
2. Får for mange irrelevante resultater, og indfører *box* i søgestrengen.
3. Ser at boksen fra cdwow ikke er med, så jeg må tilbage til "Die hard" søgningen igen.
4. Tilføjer *trilogy* til søgestrengen og får ingen resultater...
5. Tilbage til "Die Hard*box*" søgningen igen - uden axelmusic.dk
6. Finder det for besværligt at forsøge at få alle bokse med i en søgning, og beslutter at lave to søgninger, som tilføjes til egen liste.

Pointen er, at man sandsynligvis ikke får de ønskede søgeresultater i første hug - og nogen gange, slet ikke - men skal i stedet forsøge sig frem.
...and then some
Gravatar

#120 allanmc 18 år siden

Hmm du mener altså at en bedre løsning er at lave en alt for generel søgning, der giver måske 20 resultater, for derefter at sidde og udelukke 15 specifikke produkter en ad gangen:|
Det forslag må jeg altså lige høre feedback på fra andre;)

Jeg vil mene man efter en generel søgning, kan finde en specifik løsning der finder det hele. Jeg tror du stavede forkert, for jeg får netop de ønskede resultater med "die hard*trilogy*". Jeg overså desværre cdwow i første omgang, og da den ikke indeholder ordet "box", er det naturligvis et dårligt valg fra min side, at bruge det ord:)

Skriv ny kommentar: