Der tabte du mig så helt - aner ikke hvad krakilsk er, men ja ja det er du sikkert;)
Det er skam ikke fordi jeg ikke vil acceptere dit forslag om at man kan udelukke udgivelser fra din liste. Jeg vil jo bare ikke risikere at lave en funktion der i sidste ende kunne vise sig at være lidt lygegyldig, og ikke efterspurgt. Men nu må vi se:)
Generel update: Jeg er her i dag, som den opmærksomme læser/bruger nok har opdaget, i fuld igang med at crawle Play.com. Jeg tilføjer produkterner fra A-Z, og er lige nu godt i gang med H:)
En lille ekstra bagatel feature er at man nu også har mulighed for at klikke "Husk mig" når man logger ind. Så husker en lille cookie ens login oplysninger, og man slipper for at logge ind hver gang.
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
Hejsa. Jeg lider fortsat godt af både din side og dit rss feed. Lige et forslag til sidstnævnte: Er det muligt af få et særskilt feed til de DVD'er der er faldet i pris. Så kan man nemmere fokuserer på navnet og ikke på om det nu er steget eller faldet.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Hmm jeg er lidt i tvivl om hvad du mener. Prisændringer har jo et særskilt rss feed: http://dvd.allanmc.dk/?rss Men du mener måske at du vil have et RSS feed der kun viser de titler på din mcMyDVD liste der er faldet?
Ja, det er det feed jeg bruger. Men jeg er i princippet ligeglad med om en film er steget, så dem vil jeg gerne have filteret fra :) Altså, et feed over de dvd'er der er faldet...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Update: - Søgeprofil for brugere, tak til DarkLight - Nyt søgekriterie, så der kan søges efter nye udgivelser. - "Prisændringer" medtager ikke længere priser der går fra eller til 0kr (udgåede varer hos play.com).
#121 Popeye 18 år siden
Jeg er vist bare for krakilsk...
#122 allanmc 18 år siden
Det er skam ikke fordi jeg ikke vil acceptere dit forslag om at man kan udelukke udgivelser fra din liste. Jeg vil jo bare ikke risikere at lave en funktion der i sidste ende kunne vise sig at være lidt lygegyldig, og ikke efterspurgt. Men nu må vi se:)
Generel update:
Jeg er her i dag, som den opmærksomme læser/bruger nok har opdaget, i fuld igang med at crawle Play.com. Jeg tilføjer produkterner fra A-Z, og er lige nu godt i gang med H:)
En lille ekstra bagatel feature er at man nu også har mulighed for at klikke "Husk mig" når man logger ind. Så husker en lille cookie ens login oplysninger, og man slipper for at logge ind hver gang.
#123 allanmc 18 år siden
#124 DarkLight 18 år siden
Jeg lider fortsat godt af både din side og dit rss feed.
Lige et forslag til sidstnævnte:
Er det muligt af få et særskilt feed til de DVD'er der er faldet i pris. Så kan man nemmere fokuserer på navnet og ikke på om det nu er steget eller faldet.
#125 allanmc 18 år siden
Det lyder godt:)
Hmm jeg er lidt i tvivl om hvad du mener. Prisændringer har jo et særskilt rss feed: http://dvd.allanmc.dk/?rss
Men du mener måske at du vil have et RSS feed der kun viser de titler på din mcMyDVD liste der er faldet?
#126 DarkLight 18 år siden
Men jeg er i princippet ligeglad med om en film er steget, så dem vil jeg gerne have filteret fra :)
Altså, et feed over de dvd'er der er faldet...
#127 allanmc 18 år siden
#128 allanmc 18 år siden
- Søgeprofil for brugere, tak til DarkLight
- Nyt søgekriterie, så der kan søges efter nye udgivelser.
- "Prisændringer" medtager ikke længere priser der går fra eller til 0kr (udgåede varer hos play.com).
#129 stefsims 18 år siden
http://download.stefsims.dk/files/FirefoxSearchmcM...
#130 allanmc 18 år siden
Men du mener vel mcDVD og ikke mcMyDVD? Undgår nok også snart det underlige "mcMyDVD" navn - det er lidt lamt;)