Når der mangler nogle billedfiler når man søger kan der så ikke bare stå "play.com", "cdon.dk" og "cdwow.com" istedetfor den lange smøre "Direkte link til produktet hos Xforhandler" ? Billedfilerne vises godt nok i IE men er i min Firefox ikke blevet vist siden Moviezoo kom til. Det er kun de 3 omtalte der er ikke vises.
At du ikke ser de links skyldes at du har installeret en add-blocker, som blokerer for alle links der bl.a. går gennem tradedoubler. Jeg ved ikke hvilken add-blocker du bruger, men mon ikke den giver dig muligheder for at "godkende" nogle side, eller noget i den stil?
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
#165, stefsims: Nu har jeg prøvet at gøre sådan at der ikke burde opstå problemer med adblockers. Alle links til forhandlere, går nu gennem et lokalt redirect-dokument. Jeg har aldrig selv benyttet adblockers, men tror det virker - kunne du måske lige bekræfte det:)?
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
#161 allanmc 18 år siden
Det ser fornemt ud, og det er jo en smart måde at foretage en hurtig søgning på:) Smider den nok til download fra siden snart!
#159, McPeter:
Ahh ja det er faktisk en rigtig god ide - havde jeg helt glemt. Det skal naturligvis nok komme;)
#160, MadMartigan:
Ja det er da helt galt! Kan jo være "fejlen" bliver rettet, når jeg får tilføjet flere forhandlere;)
#162 McPeter 18 år siden
#163 allanmc 18 år siden
#164 McPeter 18 år siden
Rart du gider ofre din lørdag aften/nat på det! :-D
#165 stefsims 18 år siden
Billedfilerne vises godt nok i IE men er i min Firefox ikke blevet vist siden Moviezoo kom til.
Det er kun de 3 omtalte der er ikke vises.
#166 allanmc 18 år siden
#167 allanmc 18 år siden
Nu har jeg prøvet at gøre sådan at der ikke burde opstå problemer med adblockers. Alle links til forhandlere, går nu gennem et lokalt redirect-dokument. Jeg har aldrig selv benyttet adblockers, men tror det virker - kunne du måske lige bekræfte det:)?
#168 dyg 18 år siden
#169 DarkLight 18 år siden
(Jaja, velkommen til mandag, folkens!)
#170 stefsims 18 år siden
Det kan godt være det er min adblocker (Adblock Plus) der spøger. Men det ser ud til at være ok igen. Super.