Gravatar

#161 allanmc 18 år siden

#158, stefsims:
Det ser fornemt ud, og det er jo en smart måde at foretage en hurtig søgning på:) Smider den nok til download fra siden snart!

#159, McPeter:
Ahh ja det er faktisk en rigtig god ide - havde jeg helt glemt. Det skal naturligvis nok komme;)

#160, MadMartigan:
Ja det er da helt galt! Kan jo være "fejlen" bliver rettet, når jeg får tilføjet flere forhandlere;)
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
Gravatar

#162 McPeter 18 år siden

#161 - fantastisk! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#163 allanmc 18 år siden

#159, McPeter: Så kulle den være i vinkel:)
Gravatar

#164 McPeter 18 år siden

Jeg gentager mig selv: Fantastisk! ;-)

Rart du gider ofre din lørdag aften/nat på det! :-D
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#165 stefsims 18 år siden

Når der mangler nogle billedfiler når man søger kan der så ikke bare stå "play.com", "cdon.dk" og "cdwow.com" istedetfor den lange smøre "Direkte link til produktet hos Xforhandler" ?
Billedfilerne vises godt nok i IE men er i min Firefox ikke blevet vist siden Moviezoo kom til.
Det er kun de 3 omtalte der er ikke vises.
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#166 allanmc 18 år siden

At du ikke ser de links skyldes at du har installeret en add-blocker, som blokerer for alle links der bl.a. går gennem tradedoubler. Jeg ved ikke hvilken add-blocker du bruger, men mon ikke den giver dig muligheder for at "godkende" nogle side, eller noget i den stil?
Gravatar

#167 allanmc 18 år siden

#165, stefsims:
Nu har jeg prøvet at gøre sådan at der ikke burde opstå problemer med adblockers. Alle links til forhandlere, går nu gennem et lokalt redirect-dokument. Jeg har aldrig selv benyttet adblockers, men tror det virker - kunne du måske lige bekræfte det:)?
Gravatar

#168 dyg 18 år siden

Tralalala, dette er en dummytekst, da den oprindelige tekst var jævnt dum.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#169 DarkLight 18 år siden

#168, måske vi kunne få en admin til at lave en search&replace på alle Nayze's indlæg og erstatte det med overstående? :D

(Jaja, velkommen til mandag, folkens!)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#170 stefsims 18 år siden

#167 Den er i vinkel. :D
Det kan godt være det er min adblocker (Adblock Plus) der spøger. Men det ser ud til at være ok igen. Super.
That movie has warped my fragile little mind.

Skriv ny kommentar: