Hvad mener du med at det ikke kan "betale" sig? De er gratis at benytte, og giver mig mulighed for at tjene 3-5% af ordreværdien på de salg der går igennem min side. Det er måske ikke meget, men det er da en motivations-faktor:)
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
Alt er vel relativt;) De penge jeg kan tjene, burde i hvert fald række til mit yderst billige webhotel - månedsafgiften er allerede i hus for denne måned:)
Normalt er jeg heller ikke meget for sider der er overfyldt med reklamer, men synes jeg har holdt det moderat. Det var egentlig slet ikke meningen at der skulle reklamer på denne service, men den er gået hen og blevet en lidt for stor fritids-røver;)
Men tak for rosen! Og kom endelig med forslag, det er jo jer servicen er beregnet til;)
#155, #156: Hmm det lyder godt nok mystisk... Umiddelbart mener jeg at jeg nu har prøvet alt for at genskabe det problem både ved søgning og RSS feed, men det kan jeg ikke:S Kan jeg få en uddybende forklaring?:/
Dog har jeg et oenske: Det kunne vaere rart hvis man ogsaa kunne redigere sin soegeliste requests.
Et eksempel: Der er lige kommet moviezoo.dk med paa siden - saa ville det vaere rart at kunne klikke "Rediger Soegning" eller lignende og saa kunne saette et flueben ved moviezoo.dk og saa klikke gem. Det ville i hvert fald vaere lettere end at skulle oprette alle soegningerne igen...
Det er ogsaa bare fordi du laver saa mange opdateringer! Ih altsaa!!! ;-)
#151 Bates 18 år siden
#152 allanmc 18 år siden
#153 Bates 18 år siden
Men siden ser da også lidt prof ud med nogen bannerlinks. ;)
Btw.Det er rigtig lækkert arbejde, og siden er da også sendt videre med mail til alle vennerne! ;)
#154 allanmc 18 år siden
Normalt er jeg heller ikke meget for sider der er overfyldt med reklamer, men synes jeg har holdt det moderat. Det var egentlig slet ikke meningen at der skulle reklamer på denne service, men den er gået hen og blevet en lidt for stor fritids-røver;)
Men tak for rosen! Og kom endelig med forslag, det er jo jer servicen er beregnet til;)
#155 McPeter 18 år siden
Har dog et problem: i min soegeliste staar der 0 DKK ved de priser fra engelske sider (play og cdwow etc). Den engelske pris staar dog nedenunder! :-)
Gaelder ioevrigt ogsaa ved soegninger...
#156 DarkLight 18 år siden
#157 allanmc 18 år siden
Hmm det lyder godt nok mystisk... Umiddelbart mener jeg at jeg nu har prøvet alt for at genskabe det problem både ved søgning og RSS feed, men det kan jeg ikke:S Kan jeg få en uddybende forklaring?:/
#158 stefsims 18 år siden
Den kan hentes her:
http://download.stefsims.dk/files/FirefoxSearchmcD...
#159 McPeter 18 år siden
Problemet er der ikke laengere...
Dog har jeg et oenske:
Det kunne vaere rart hvis man ogsaa kunne redigere sin soegeliste requests.
Et eksempel: Der er lige kommet moviezoo.dk med paa siden - saa ville det vaere rart at kunne klikke "Rediger Soegning" eller lignende og saa kunne saette et flueben ved moviezoo.dk og saa klikke gem. Det ville i hvert fald vaere lettere end at skulle oprette alle soegningerne igen...
Det er ogsaa bare fordi du laver saa mange opdateringer! Ih altsaa!!! ;-)
#160 MadMartigan 18 år siden
Den kan ikke finde Oldboy til under 129,95 :(