Så er bruce's ønske blevet opfyldt, tror jeg nok:)
Ved at gå ind under mcMyDVD, kan oprette en bruger. Når man er logget ind vil mcMyDVD-menupunktet skifte til mørkerød farve.
Hvis du er logget ind, og foretager en almindelig søgning der giver højst 20 resultater, så vil du med et enkelt klik kunne tilføje søgningen til din liste. Du kan have så mange søgeninger på din liste som du vil. Når du så senere går ind under mcMyDVD igen, vil resultatet fra alle dine valgte løsninger bliver vist på samlet, med mulighed for sortering. Her vil du også have mulighed for igen at slette uønskede søgninger...
Håber at det gav lidt mening, og at det var det der blev efterspurgt? RSS-delen af mcMyDVD lader jeg lige vente lidt endnu:)
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
Det begynder virkelig at ligne noget :) Jeg har min liste igang!
Imponeret over hvor hurtigt du faar noget faerdigt! Jeg har nogle faa forslag, men synes du godt kan hvile lidt paa laurbaerene. Godt arbejde...two thumbs up!
;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#71 McPeter 18 år siden
#72 DarkLight 18 år siden
#73 allanmc 18 år siden
#74 weebs 18 år siden
http://www.bolddk.com/feed/rss.xml
#75 MadMartigan 18 år siden
#76 allanmc 18 år siden
Ved at gå ind under mcMyDVD, kan oprette en bruger. Når man er logget ind vil mcMyDVD-menupunktet skifte til mørkerød farve.
Hvis du er logget ind, og foretager en almindelig søgning der giver højst 20 resultater, så vil du med et enkelt klik kunne tilføje søgningen til din liste. Du kan have så mange søgeninger på din liste som du vil.
Når du så senere går ind under mcMyDVD igen, vil resultatet fra alle dine valgte løsninger bliver vist på samlet, med mulighed for sortering. Her vil du også have mulighed for igen at slette uønskede søgninger...
Håber at det gav lidt mening, og at det var det der blev efterspurgt? RSS-delen af mcMyDVD lader jeg lige vente lidt endnu:)
#77 filmz-Bruce 18 år siden
Imponeret over hvor hurtigt du faar noget faerdigt! Jeg har nogle faa forslag, men synes du godt kan hvile lidt paa laurbaerene. Godt arbejde...two thumbs up!
;)
#78 allanmc 18 år siden
Nu har jeg jo også lidt at tage fat på: RSS, cd-wow mangler titler, Play.com.
Men det må jeg lige prøve at vente lidt med, først punkt er i hvert fald søvn nu;)
#79 filmz-Bruce 18 år siden
#80 McPeter 18 år siden