Jeg kommer forresten til at tænke på en af de der stil-billede lokal reklamer der køre i Haderslev bio.
Det er for et advokatkontor, hvor teksten omkring advokatbistand står skrevet på 5 forskellige sprog - har altid ment at den nu var en smule fordomsfuld overfor indvandrere.
Jeg hader virkelig når folk sidder og kluk ler over reklamer der vises i tv 17 gange om dagen. Det er bare ligesom at det bliver hylende morsomt, fordi det vises i en biograf. Så er det nok heller ikke mere sjovt at Finn siger Sqwasssss.... (Det er også længe siden jeg var i biografen..)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#21 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#22 tiany 15 år siden
Hvis vi skal tage de lokale reklamer, så må det i Kolding blive HANSENBERG-reklamen.
#23 Skeloboy 15 år siden
#24 filmz-Bruce 15 år siden
#25 tiany 15 år siden
Det er for et advokatkontor, hvor teksten omkring advokatbistand står skrevet på 5 forskellige sprog - har altid ment at den nu var en smule fordomsfuld overfor indvandrere.
#26 davenport 15 år siden
Så er det nok heller ikke mere sjovt at Finn siger Sqwasssss.... (Det er også længe siden jeg var i biografen..)
#27 tiany 15 år siden
#28 HonoDelLoce 15 år siden
Jeg grinte også ret meget første gang jeg så den :D
Ved ikke om den er lokal i Aalborg - men SMC Driving Academy - fy for fanden ! "Tak for sidst" ...
Og så bare det, at den samme reklame kører i flere år.. Det er til at blive sindssyg af, når man går i biffen mere end én gang hvert sjette år..
#29 lagoni 15 år siden
#30 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"