Gravatar

#21 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg går udfra at det ikke er Gillette at Peter Graulund reklamerer for.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#22 tiany 15 år siden

nayze (19) skrev:
En reklame som de fleste Århusianere nok har set..:

Hej, Jeg hedder Peter Graulund[...]

Hvis vi skal tage de lokale reklamer, så må det i Kolding blive HANSENBERG-reklamen.

Valar morghulis
Gravatar

#23 Skeloboy 15 år siden

Jeg har det egentlig ok med bio-reklamer...
Gravatar

#24 filmz-Bruce 15 år siden

Hader reklamer. Men Magnum reklamen, hvor man fader bandet i studiet ud til Spandau Ballet var ... guld!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#25 tiany 15 år siden

Jeg kommer forresten til at tænke på en af de der stil-billede lokal reklamer der køre i Haderslev bio.

Det er for et advokatkontor, hvor teksten omkring advokatbistand står skrevet på 5 forskellige sprog - har altid ment at den nu var en smule fordomsfuld overfor indvandrere.

Valar morghulis
Gravatar

#26 davenport 15 år siden

Jeg hader virkelig når folk sidder og kluk ler over reklamer der vises i tv 17 gange om dagen. Det er bare ligesom at det bliver hylende morsomt, fordi det vises i en biograf.
Så er det nok heller ikke mere sjovt at Finn siger Sqwasssss.... (Det er også længe siden jeg var i biografen..)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#27 tiany 15 år siden

#26 Den eneste reklame i tv jeg griner af i øjeblikket er Heineken reklamen med øl-skabet. Jeg må være i målgruppen.
Valar morghulis
Gravatar

#28 HonoDelLoce 15 år siden

tiany (27) skrev:
#26 Den eneste reklame i tv jeg griner af i øjeblikket er Heineken reklamen med øl-skabet. Jeg må være i målgruppen.

Jeg grinte også ret meget første gang jeg så den :D

Ved ikke om den er lokal i Aalborg - men SMC Driving Academy - fy for fanden ! "Tak for sidst" ...

Og så bare det, at den samme reklame kører i flere år.. Det er til at blive sindssyg af, når man går i biffen mere end én gang hvert sjette år..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#29 lagoni 15 år siden

Jeg savner 'iskrystaller, iskrystaller!'-reklamen...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#30 elwood 15 år siden

Flyspotterne er nu også meget go 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: