Personligt ligger MAOAM reklamen nok deroppe af. Den med ham gutten der bliver uvenner med en abe over en MAOAM. Det der irriterer mig mest er at den så ofte vises, og har været vist.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Jeg er ellers helt vild med MAOAM-reklamen. Specielt den lange arm til sidst er jeg flad af grin over. Til gengæld kan jeg få det stramt over mange af de ølreklamer der kører for tiden. De er totalt sexistiske. Da jeg sjældent griller elller ser fodbold er jeg ifølge Tuborg og Carlsberg åbenbart ikke en rigtig mand. Det kan godt pisse mig af.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Sluk din mobil reklamen med gospel-koret. Jeg sitrer af vrede hver gang jeg ser den, men ender med at grine højlydt, fordi hende i det nederste højre hjøre drejer hovedet helt akavet til siden, når kameraet til slut panorerer opad.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Ellers syntes jeg breezer/smirnoff/bacardi/whatever reklamerne er rimelig nedern, de er alle samen ens og opfordrer til mere eller mindre ulovlige ting sammen med en "drink responsibly" nede i bunden *rolleyes*
Tilgengæld er jeg glad for de ikke længere sender cola-reklamerne med lyden af en kapsel der bliver taget af en glasflaske, den gav mig altid lyst til en cola :P
#1 Collateral 15 år siden
#2 Collateral 15 år siden
#3 stoffer 15 år siden
#4 x marks the spot 15 år siden
#5 Lord Beef Jerky 15 år siden
#6 Skeloboy 15 år siden
#7 elwood 15 år siden
Hver gang man lige ser en fed trailer og tænker ahh yes den blir så fed, så viser det sig blot og være en reklame for kino.dk argg!
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 OxxY 15 år siden
Ellers syntes jeg breezer/smirnoff/bacardi/whatever reklamerne er rimelig nedern, de er alle samen ens og opfordrer til mere eller mindre ulovlige ting sammen med en "drink responsibly" nede i bunden *rolleyes*
Tilgengæld er jeg glad for de ikke længere sender cola-reklamerne med lyden af en kapsel der bliver taget af en glasflaske, den gav mig altid lyst til en cola :P
#9 Collateral 15 år siden
#6: Også er deres reklame endda også møg elendigt lavede. Amatør agtige.
#8: Den der hvor de laver en ø for at holde en fest er også møg irriterende.
#10 McPeter 15 år siden