Jeg hader virkelig når folk sidder og kluk ler over reklamer der vises i tv 17 gange om dagen. Det er bare ligesom at det bliver hylende morsomt, fordi det vises i en biograf. Så er det nok heller ikke mere sjovt at Finn siger Sqwasssss.... (Det er også længe siden jeg var i biografen..)
Du skulle prøve igen snart. De laver talefilm nu, det er helt vildt! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
AHAHAHAHAHAHAHA! Ja, dem med iskrystallerne og flyspotterne er simpelthen konge:-)
En anden fantastisk reklame er for Wella hårgelé som kørte i en overgang. Der kunne jeg simpelthen ikke lade være med at grine. Fløjteriet og mandens ansigtsudtryk til sidst er priceless!
Se den her
Kan erklære mig enig med foregående kommentar i at langt de fleste spiritusreklamer er dybt latterlige med yuppie unger og technomusik. Dem kan de sq vise på NASA. Til gengæld syntes jeg at jeg kan huske det let sjove i visse af Jägermeister-reklamerne.
Og ja...H&M reklamen var simpelthen en FARCE!
Generelt prøver jeg altid først at sætte mig ind ca. ti minutter efter starttidspunkt. Det er en god tommelfingerregel hvis man gerne vil nå trailerne også.
#34 Åh fuck, jeg kaldte dem sgu da egentlig "hippie ynglinge", jeg mente selvfølgelig yuppie-ynglinge, hvilket du heldigvis også har opfanget det som. Men ja, der kunne man godt lige ønske, der blev smidt en bombe. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#31 evermind 15 år siden
Du skulle prøve igen snart. De laver talefilm nu, det er helt vildt! ;)
#32 Æsop9000 15 år siden
alt for glat, alt for sex-and-the-city-agtig, har set den alt-for mange gange.
den bedste er nok "iskrystaller-iskrystaller" som nævnt tideligere
#33 evermind 15 år siden
Amen! :D
Og jeg hader sgu også alle de lortesprutreklamer med deres irriterende hippe ynglinge og elendigt overgearede raveparties!!
#34 Karl Hungus 15 år siden
En anden fantastisk reklame er for Wella hårgelé som kørte i en overgang. Der kunne jeg simpelthen ikke lade være med at grine. Fløjteriet og mandens ansigtsudtryk til sidst er priceless!
Se den her
Kan erklære mig enig med foregående kommentar i at langt de fleste spiritusreklamer er dybt latterlige med yuppie unger og technomusik. Dem kan de sq vise på NASA. Til gengæld syntes jeg at jeg kan huske det let sjove i visse af Jägermeister-reklamerne.
Og ja...H&M reklamen var simpelthen en FARCE!
Generelt prøver jeg altid først at sætte mig ind ca. ti minutter efter starttidspunkt. Det er en god tommelfingerregel hvis man gerne vil nå trailerne også.
#35 evermind 15 år siden
#36 Sweetiebellefan 15 år siden
Åh nej!
#37 ddandersen 15 år siden
Den mest irriterende er dog Haribo reklamen, den får min hjerne til at føles som vingummi.