Gravatar

#21 lagoni 14 år siden

Ældre damer burde forbydes i biografer. Jeg har lige set A Single Man (fantastisk film) og den er åbenbart en yndet film for ældre damer på tøsetur. De virker meget uvante i en biograf og fortsår ikke at de ikke sidder derhjemme. Hvis de i det mindste bare forsøgte at virke høflige ved at viske, men næ nej, de skal snakke højt, tydeligt og længe - selv efter de er blevet tysset på flere gange. Tumper.

Det var ikke min mest 'røvede' biograftur, men det kan virkelig irritere mig. Larmende teenagere kan være mere irriterende, men voksne damer burde bare vide bedre.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#22 Buzz 14 år siden

nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i
Gravatar

#23 Highland Park 14 år siden

#22: Ja, Hawaii Bios publikum har det med at invadere andres intimsfære. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#24 davenport 14 år siden

ROFLMAO!!!!! ;D
Det sæd jeg sidder i = priceless!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#25 MoH 14 år siden

#22
Reddede lige min aften :)

Gravatar

#26 Michael Andersen 14 år siden

Haha! That's a keeper. Er du her, evermind? :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#27 PredatorX 14 år siden

Buzz (22) skrev:
nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i


HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA

Åhhh nej Buzz dog!! Du er herlig
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#28 Doom 2: Hell on Earth 14 år siden

Jeg har haft mange klamme bio-ture.

Den mest klassiske er fremmedarbejder-drengene på Fisketorvet, der skal hævde sig ved at snakke højlydt. Til premieren på Return Of The King var nogle fremmedarbejdere lige oppe og love efter-films-røvfuld til et kærestepar, der fem minutter inde i filmen tyssede på dem. Parret har nok haft sjove tre timer i biografens mørke efter - not.

Der er også mange, der ikke kan lade deres mobil væfre i to timer. Enten skal de sidde og lyse med deres sms-beskeder, eller de glemmer at sætte på lydløs, eller de sidder decideret og taler i biografen.

En gang - obligatorisk også på Fisketorvet - til The Kingdom kom en fremmedarbejderfamilie ind med deres søn på ca. 4 år - hvordan de end fik ham med ind. Så blev ungen bænket til denne ultravoldelige film i to timer og han græd og klynkede ikke overraskende, da blodet sprøjtede. Jeg sagde til dem, at det var deres egen sag, om de ville spolere deres øgle, men han skulle fandeme holde kæft når jeg skulle se film. I stedet for at tage ham med ud forsøgte de at få ham til at sove, hvilket til sidst lykkedes.

Ellers har jeg oplevet alt for folk der brækker sig til folk der ryger. En gang sad der en weirdo nede på første række (man ved altid, at det er en weirdo, når pågældende i en halvtom sal vælger at sætte sig 1. række helt ude i siden), som sad og røg. Var det så blevet ved det; men han forsøgte så at camouflere sit forehavende ved at sprøjte med en totalt klammo supermarkeds-parfume. Jeg måtte naturligvis ned og fortælle ham nogle sandheder om hans udsigt til at se filmen færdig, hvis han fortsatte.

En af de mere uskyldige oplevelser - men lige så irriterende - var til premieren på SW Episode 1 - hvor en mand med sin 6 årige søn sætter sig lige ved siden af os og allerede fra åbningsscenen starter knægten på den klassiske "FAR HVORFOR GØR DE DET?" med høj stemme - hvorefter jeg med min sædvanlige korte lunke fortalte faderen, at jeg havde ventet i små 20 år på denne film, hvorfor knægten skulle knytte pronto.

Ellers går jeg sjældnere og sjældnere i bio. Dels fordi jeg har fået hus og børn (dvs. et, snart to) og derfor sjældent har tid; og dels fordi man på sit stadig bedre hjemmeudstyr kan have en fin oplevelse uden den til stadighed mere udbredte opfattelse hos biogængere af, at man er netop hjemme hos sig selv, når man er i bio. Jeg kan næsten ikke huske en biotur, hvor jeg ikke har måttet bede nogen knytte. Det er fuldstændigt sindsygt. Med fare for at lyde som en gammel nar (41) finder jeg det lidt rystende, at det idag er fuldstændgt come-il-faut blandt teenagere at sidde og kæfte op i biografen. Det er ok, at man lige lavmælt vender en detajle med sin sidemand, men vi taler højlydt kæften op om filmen og alt muligt andet end filmen. Jeg er ikke blank for at bede folk knytte, men det er unægteligt trættende i længden.
Doctor Last Warning
Gravatar

#29 PredatorX 14 år siden

#28

Amen.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#30 natterjack 14 år siden

Doom (28) skrev:
Ellers har jeg oplevet alt for folk der brækker sig til folk der ryger. En gang sad der en weirdo nede på første række (man ved altid, at det er en weirdo, når pågældende i en halvtom sal vælger at sætte sig 1. række helt ude i siden), som sad og røg. Var det så blevet ved det; men han forsøgte så at camouflere sit forehavende ved at sprøjte med en totalt klammo supermarkeds-parfume. Jeg måtte naturligvis ned og fortælle ham nogle sandheder om hans udsigt til at se filmen færdig, hvis han fortsatte.
Jeg sætter mig netop sådan nogle steder for at undgå larmende fjolser. Det er fx fremragende at sidde på de tre forreste rækker i Empires Sal 1.

Skriv ny kommentar: