Gravatar

#1 Karl Hungus 14 år siden

Den her har garanteret været oppe før, men syntes lige jeg ville spørge om hvad der har været jeres mest trælse biograftur? Her tænker jeg ikke på filmens kvalitet, men mere omgivelserne eller de andre biografgængere.

Personligt var min værste tur, da jeg var inde og se Excorcisten, da den røg ud i biffen igen i anledning af et eller andet jubilæum. En flok narhoveder sad på bagerste række og råbte højlydt og kommenterede alt hvad der foregik på skærmen. Flere folk råbte til dem, gik op og bad dem om at dæmpe sig, bl.a. min sidemand. Lidt efter kom en af fjolserne ned og stak ansagtet helt op i min sidemands ansigt og sagde at han nok skulle finde ham bagefter filmen og "vippe" ham. Efter ca. tyve minutter blev politiet tilkaldt. Det kom så og hentede dem. Folk klappede mens røvhullerne gav fuck-fingre til publikum og spyttede på gulvet. Efterfølgende kunne man vælge at få en fribillet til en anden forestilling eller blive og se filmen som startede forfra.

Hvad sker der i hovedet for sådan nogen folk?

Og så mener jeg at popkorn burde for-fucking-bydes! "Gnask-gnask-gnask!"...rode-rode-rode..."Gnask-gnask-gnask!"...rode-rode-rode! Stop det!

Nå, det var lige et par sure opstød om andre biografgængere. Hvad kan irritere jer mest i biffen?
Gravatar

#2 inflector 14 år siden

Jeg er efterhånden nået til den konklusion at jeg ikke skal i biografen mere, jeg kan simpelthen ikke holde det ud. Folk der snakker og støjer og konstant skal sidde og lyse med deres mobil, få det væk! Det er desuden så utrolig dyrt at det er sjældent at værdien af underholdningen står mål med prisen.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#3 MOVIE1000 14 år siden

#1 POPCORN HØRER TIL I EN BIOGRAF (det ville være ligesom at få en happy meal uden legetøj)

Mit værste har jeg nævnt før.
jeg var inde og se Saw V, en flok mænd og deres damer satte sig bag mig, inden filmen begyndte havde de adskillige gang råbt "Familiequiz" det blev også nævnt en del under filmen, jeg blev utrolig træt af det og vendte mig om og kiggede på dem "Undskyld forstyrrer vi" sagde en af idioterne, jeg vendte mig om og de blev ved, efter 20 minutter får jeg en slikkepind i knolden, men lader som ingenting, da jeg ikke gad at gøre noget ud af det, da filmen næsten var slut.

Jeg synes biograferne skal have en form for vagt inde i salen, OG luk for helvede ikke børn ind under aldersgrænsen ind til de film, hvor man skal være over 11 eller 15 år. da de ikke fatter hbvad det er de skal se, men spørger sin "Moar" hele tiden om hvad filmen handler om, der kunne biokiosken godt sælge gaffa tape.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4 chronaden 14 år siden

#3

Uha, du vendte dig ligefrem om og kiggede på dem! ;D
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#5 stoffer 14 år siden

"Hallo, har I hørt om ham psykopaten Movie1000? Hvis man ikke passer på så kigger han på dig, totalt syg i roen" ;P
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#6 MOVIE1000 14 år siden

jeg er ret bredskuldret så næste gang tager jeg mine briller af og rejser mig (men problemet er at det er mørkt og jeg kan ikke se uden briller) ellers så næste gang vender jeg mig om og gør mig skildøjet så skal de nok blive bange
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7 Collateral 14 år siden

#4: Han forsøgte vel at være lidt høflig.

Min værste tur var "Star wars III: Revenge of the Sith":
Jeg var i biffen med tre gode venner, og vi var de eneste i salen udover en to-tre små unger, som spurtede rundt i salen de første ti minutter af filmen. Da de endelig satte sig ned smed de om sig med popcorn, og først da en af min venner valgte at sparke hårdt til en af møgungernes sæde, efter gentagne gange at have bedt dem holde kæft, blev der stille et stykke tid. Der blev dog løbet en smule mere rundt, smidt med en smule flere popcorn og råbt en smule mere inden filmen sluttede. Da vi kom ud bagefter fik en ansat øje på svineriet og spurgte derefter om de tidligere omtalte børn havde været generende, da alle erklærede at det havde de i allerhøjeste grad, jagtede den ansatte ungerne, og gav dem en ordentlig skideballe. Han vendte tilbage og undskyldte den ringe oplevelse.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#8 AP 14 år siden

Hehe. Jeg synes også at det er utrolig irriterende, at der altid er folk der skal åbne en slikpose ved filmens klimaks..

Det mest irriterende jeg har oplevet var nok i en mindre biograf, hvor man kunne høre musikken fra lokalerne ovenpå. Det forstyrrede jo filmen ret meget. En anden gang sad jeg foran en person, som konstant puffede fødderne ind i min ryg..
Gravatar

#9 RasmusFL 14 år siden

'I Am Legend' i Cinemaxx på fisketorvet. ggggrrr.

1. gang - i biffen med farmand.

Trailershowet vi blev snydt for i starten kører transparent med filmen lige nær klimaks! Cinemaxx-folkene nægter af en eller anden underlig grund at spole filmen tilbage. Frygteligt. Fik efterfølgende tilbudt pengene tilbage da jeg skrev en klage til biografdirektøren. Så langt så godt.

2. gang - på fribillet med vennerne

Intet trailershow (hverken inden eller under filmen :)). Lys tændt indtil 10 minutter inde i filmen. Intet lys tændes da filmen slutter og folk famler sig fortumlet ud af biografen.[/u]

Cinemaxx sucks.
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#10 wimmie 14 år siden

Jeg har ikke haft nogle decideret dårlige filmoplevelser tror jeg, men jeg har da haft nogle spøjse.
Bl.a. da jeg i sin tid var inde og se "Det store flip" i Skjern biograf (lille biograf). På rækken foran os sidder en åbenlyst påvirket mand og bliver ved med at lægge armen om sin sidedame...som ikke kendte ham. Han prøvede også at befamle hendes knæ og hun blev ved med at skubbe ham væk. Til sidst faldt han i søvn og sad stadig og sov da vi gik ud ;)

Jeg oplevede også at en mor havde taget sin 5-6 årige søn med ind at se Ringenes Herre - de to tårne (i USA), og den stakkels dreng var skræmt fra vid os sans, men moderen nægtede at tage ham med ud...han sad med en jakke for ansigtet det meste af filmen og blev ved med at klage over at han var bange og ville ud.
Stakkels dreng :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: