# 18 Den virkede heller ikke på mig, måske også for de jeg for mange år siden så en film med samme ide. Problemet bliver jo også når en af de medvirkende lige pludselig dukker op i et talkshow, så falde jo meget af ideen ligesom fra hinanden :o)
#21 - Det er jo bare en film, så de behøver vel ikke at køre idéen så langt ud. Det er alligevel kun amerikanerne der tror på det ;)
Blair Witch er også mest en had/elsk film, og jeg er så af den stamme der elsker den, men jeg er dog blevet vant til at folk siger, at jeg må være åndsvag ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
The Ring (either US or original - var det japansk eller kinesisk.. anyhow begge kan anbefales fra min side) og Mothman Prophecies med Richard Gere...
to klamme film der fik mig til at forlade biografen rimelig påvirket... kanon oplevelse faktisk....
Men også klassikeren "Ondskabens Hotel" med good ol' Jack er en oplevelse værd.... synes den film er en af de bedste film der er lavet... Spillet og den visuelle side leverer et af de bedste psykiske gys til dato....
The Shining, ja - absolut! Uanset hvor mange gange jeg har set den, så freak'er de rådne tvillinge mig ud HVER gang! In the Mouth of Madness skræmte mig også rimelig godt. The Sixth Sense har også et par scener, der til stadighed kan give mig myrepatter og stritpels...
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
The Ring - US Edtion - fik et kæmpe chock da man ser hende i skabet.
Cujo - så den engang for mange år siden som lille knægt. Aldrig er jeg blevet så skræmt over en film. Jeg har ikke set den siden. Frygter at den virker cheasy nu.
Nattevagten - Ulf'en er fantastisk (skræmmende).
What Lies Beneath - overraskende god gyser.
Dark Water - ikke vild spooky, men vandtanken gav mig da en lille forskrækkelse.
Event Horizon - klam atmosfære.
A Tale Of Two Sisters - ikke særlig skræmmende, men utrolig god og flot gyser.
#21 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#22 Zelle 21 år siden
Blair Witch er også mest en had/elsk film, og jeg er så af den stamme der elsker den, men jeg er dog blevet vant til at folk siger, at jeg må være åndsvag ;D
#23 filmz-Asta 21 år siden
Og så er der A Tale Of Two Sisters, men den kan jo desvære ikke lejes her hjemme...
-
#24 Yoda 21 år siden
#25 Martindan 21 år siden
to klamme film der fik mig til at forlade biografen rimelig påvirket... kanon oplevelse faktisk....
Men også klassikeren "Ondskabens Hotel" med good ol' Jack er en oplevelse værd.... synes den film er en af de bedste film der er lavet... Spillet og den visuelle side leverer et af de bedste psykiske gys til dato....
#26 Lady Arwen 21 år siden
#27 Captain Vallo 21 år siden
In the Mouth of Madness skræmte mig også rimelig godt.
The Sixth Sense har også et par scener, der til stadighed kan give mig myrepatter og stritpels...
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#28 chronaden 21 år siden
The Shining
The Haunting
Rose Red
Event Horizon
The Others
Alien
Dead End
#29 Corgan 21 år siden
Blair Witch Project - især slutningen.
The Ring - US Edtion - fik et kæmpe chock da man ser hende i skabet.
Cujo - så den engang for mange år siden som lille knægt. Aldrig er jeg blevet så skræmt over en film. Jeg har ikke set den siden. Frygter at den virker cheasy nu.
Nattevagten - Ulf'en er fantastisk (skræmmende).
What Lies Beneath - overraskende god gyser.
Dark Water - ikke vild spooky, men vandtanken gav mig da en lille forskrækkelse.
Event Horizon - klam atmosfære.
A Tale Of Two Sisters - ikke særlig skræmmende, men utrolig god og flot gyser.
#30 filmz-dr. hoax 21 år siden