Da jeg var en lille dreng synes jeg at grimlings var super nøjer... men det er gået over nu... men vil da lige tilføje the thing... den var sgu også ret spooky...
_______________________________________ "I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
Jeg syntes helt sikkert at den mest gennemførte og skræmmende gyser er The Blair Witch Project.
Den giver en meget realistisk effect. og har ikke nogle platte gys i sig. Hvis man ser den en stormfuld regnaften et sted hvor der er helt mørkt vil man for alvor få det fulde ud af filmen...
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Jeg er af den overbevisning, at det gælder om at ville blive skræmt. Jeg så the others her den anden aften. Og fordi dem jeg så den med, ikke ville blive skræmt af den, blev jeg heller ikke skræmt af den.
Da jeg var mindre var det desuden nemmere at blive skræmt af film. Jeg synes derfor man skal se de film, som ens forældre mener er for uhyggelige. Ellers kommer man aldrig rigtig til at se skræmmende film.
#18: Blair Witch fungerede ikke på mig, og jeg så den tilmed en mørk vinteraften. Jeg syntes ganske enkelt, den vr møghamrende kedelig.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#11 PlattFuss6.7 21 år siden
#12 inflector 21 år siden
#13 lasse78 21 år siden
The gate
og fuck jeg fik nogle "jumps" fra den ny exorsist film
#14 El vez 21 år siden
Dark Water
A Tale Of Two Sisters
Hvis du ikke kan leje dem, så køb dem billigt hos www.cd-wow.com
#15 filmz-Wacker 21 år siden
http://www.samarit.dk
#16 inflector 21 år siden
#17 filmz-Seth GekOo 21 år siden
Da jeg var en lille dreng synes jeg at grimlings var super nøjer... men det er gået over nu... men vil da lige tilføje the thing... den var sgu også ret spooky...
"I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#18 Zelle 21 år siden
Den giver en meget realistisk effect. og har ikke nogle platte gys i sig. Hvis man ser den en stormfuld regnaften et sted hvor der er helt mørkt vil man for alvor få det fulde ud af filmen...
#19 dvjik 21 år siden
Jeg så the others her den anden aften. Og fordi dem jeg så den med, ikke ville blive skræmt af den, blev jeg heller ikke skræmt af den.
Da jeg var mindre var det desuden nemmere at blive skræmt af film.
Jeg synes derfor man skal se de film, som ens forældre mener er for uhyggelige. Ellers kommer man aldrig rigtig til at se skræmmende film.
#20 filmz-yoshimura 21 år siden