Gravatar

#51 evermind 16 år siden

The Blues Brother svarede vist meget godt på dine spørgsmål vedrørende spillet. Jeg er dog kommet helt frem til slutningen af spillet (med musestyring!) på trods af, at jeg generelt deler tendensen med bare at pløkke lortet i smadder. Spørg mig ikke hvordan, måske er det de fiske-agtige ubehageligheder, der har holdt mig i ave ...?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#52 evermind 16 år siden

OT:
elwood, jeg kom til at tænke på dig her forleden, da jeg lurede nogle gamle avisudklip igennem. Anledningen var et billede, mine forældre havde sat i avisen i anledning af, at min bror og jeg var blevet udlært. På billedet står vi foran det selvsamme plakatmotiv, du har dér (og som min bror også havde hængende på sit værelse), iført sorte habitter, hatte og solbriller - totalt Jake & Elwood, hehe.

Måtte bare lige have luft for det, fordi dit billede ofte får en lille nostalgisk nerve til at sitre, når jeg ser det ... ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#53 Highland Park 16 år siden

#51: Tak evermind, det lyder da lovende så.
Nu er det vigtigste egentlig også, at det både er rigtig skræmmende og godt skruet sammen. Så må min aftrækkerfinger hvile... indtil jeg får min hævn!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#54 elwood 16 år siden

#50 Nej det jeg mente er at man ikke behøve noget software for at se om man kan køre et spil, jeg plejer bare og læse minimum/reccomended kravne for et spil.

Og fordi jeg selv har samlety min pc, ved jeg nøjagtig hvor kraftig den er med hensyn til CPU, RAM og Grafik kort.

Og det høver jeg ikke noget program til at sige mig 8-)

jeg har aldrig brugt de her programmer før.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#55 elwood 16 år siden

#52 hehe rart og høre, ja det eneste jegt fortryder ved den Plakat er at den ikke findes større, jeg har hvertfald ikke ku opspore den 8-)

Nostalagi er en herlig ting.
Gravatar

#56 Highland Park 16 år siden

#54: Tak Elwood. Og ja, du er sej. ;)
Måske checker jeg det manuelt. Man vil jo så nødig være en ringe nørd.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#57 McPeter 16 år siden

De 13 mest uhyggelige spil ifølge IGN:
http://ps3.ign.com/articles/925/925278p1.html
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#58 elwood 16 år siden

Hvor er Pixeline på den liste, det er uhørt!
Gravatar

#59 evermind 16 år siden

Er der nogen her, der kan anbefale S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl? Jeg har aldrig fået prøvet det, men det lyder umiddelbart fedt ...
Gravatar

#60 natterjack 16 år siden

#59 Det er ikke rigtig uhyggeligt.

Hvis i synes konceptet i S.T.A.L.K.E.R. er fedt, skulle i tage et kig på filmen, den er baseret på, "Stalker" fra 1979. Det er en russisk sci-fi af Andrei Tarkovsky.

Skriv ny kommentar: