#40 Det med at du bliver jagtet er nemlig ret snedigt, du kan så blokere evt. døre ved og trække skabe hen foran, men det forsinker kun din modstander et lille stk. tid.
#41 hehe jeg havde kun høretelefoner, men det synes jeg nu også hjalp en del aligevel.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#40 & #42: Jeg har lige set spillet i Fona 2000 til en hundredelap. Er der nogen, der kan fortælle jeg uvidende menneske, om det kan køre uden problemer på en bærbar med Windows Vista?
#40 Jeg har selv "Call Of Cthulhu: Dark Corners Of The Earth" til PC og er ret glad for det. Jagten over Innsmouths tage er bare ét af de mange stemningsfulde momenter i spillet, som nærmest må betegnes som et must, hvis man både er til computerspil og Lovecrafts uhyrlige univers.
Teknisk er det selvfølgelig uddateret i forhold til alt det andet, vi ser i dag, men det ændrer nu ikke på underholdningsfaktoren. Ej heller det faktum, at man ind imellem kan føle sig lidt lost (eller også var det bare mig, jeg var i hvert fald nødt til at søge hjælp i en walkthrough et par steder og er stadig ikke kommet forbi det allersidste problem i spillet - men det er nok også bare mig!).
Selv fandt jeg det i en tilbudskurv til en flad 50'er og har for nylig set det i min lokale FONA til 50-60 kr.'s penge. Til de penge bør ovennævnte målgruppe i hvert fald ikke have de store betænkelser.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#45: Hmm... de vil have, at jeg installerer noget først. Har du erfaring med denne side? Er der andre, der har brugt den? Jeg er lidt paranoid for tiden med alle de vira, der er i omløb. Jeg kan ikke lide at installere noget, jeg ikke ved, hvad er, eller hvis jeg ikke kender folk, der har personlig erfaring med det.
#47: Hvordan styrer man egentlig spillet? Er det strengt nødvendigt at bruge mus? Lige nu har jeg nemlig kun en touchpad, så hvis man kan klare sig uden en almindelig mus, vil det være at foretrække.
Og så ved jeg ikke helt mht. det med, at man i store dele af spillet skal liste rundt uden at blive opdaget. Jeg har sjældent nerver til den slags. Når jeg har spillet "Hitman" er jeg ofte blevet utålmodig og har endt med at pløkke løs på alt og alle. Og det på trods af at jeg opfatter mig selv som et ganske tålmodigt menneske. Nu er jeg heller ikke den store Lovecraft-fan, men derfor tror jeg godt, at jeg ville kunne nyde det. Hvad det tekniske angår, gør det ikke noget. Gameplay kommer før grafik i min verden.
så hvis du bare finde spillets systemt krav kan du manuelt tjekke det efter, hhvis du ved hvad din pc består af.
Touch til en FPS, jeg tror sku det bliver en udfordring, fordi du skal jo styre både personen, med WASD og så en markør på skærmen.
Og med hensyn til og gå amok med og skyde dem alle sammen... tro mig det gør du ikke i Call Of Cthulhu: Dark Corners Of The Earth 8-)
fredags 1up show blev
The TGS roundup featured in the show this week wades through the roughage of similar-playing and similar-sounding games to really call out those proverbial diamonds. Shane Bettenhausen, Thierry "Scooter" Nguyen, James Mielke, Matt Leone, and Andrew Fitch break it down!
The Call of Duty: World at War beta hit this past week, and it should be little surprise that certain people in the office volunteered to fight to the death in order to obtain a beta key. Namely, Tina Sanchez, David Ellis, Jay Frechette and I. It's a bit controversial amongst our group. Find out why!
A surprise kick-in-the-face kind of awesome, Dead Space may turn out to be the surprise hit of the year. JayFresh, Scooter, Matt Leone, and Ryan O'Donnell do butt heads a bit when debating the game's finer points. It's yet one more reason why our bank accounts are trending towards the red this season.
Hehe jep jeg tænkte det nok Ryan' Odonell og Matt Leone tager et kig på DS.
#49: Tak Elwood, så du har brugt det før, og det er helt sikkert at bruge?
Jeg forstår bare ikke helt, hvorfor man skal installere noget, for at det kan checke ens hardware, men jeg er sgu bare ikke nørdet nok... desværre... :(
Ja, du har naturligvis ret mht. touchpad. Jeg tænke ikke over, at man også skal skyde, pege og den slags. ;)
Nej, de nævner jo i anmeldelsen, at man i en stor del af spillet ikke engang har et våben! Pokkers også. Så får jeg sgu dårlige nerver. Jeg vil hellere få dårlige nerver OG have et våben! :P
Jeg står og vakler lidt mellem dette og Silent Hill (2)...
#41 dyg 16 år siden
#42 elwood 16 år siden
#41 hehe jeg havde kun høretelefoner, men det synes jeg nu også hjalp en del aligevel.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#43 Pytter 16 år siden
Det kunne være man skulle få fat i det "Call Of Cthulhu: Dark Corners Of The Earth" :)
Lyder fedt.
Jeg regner også med at købe Dead Space, når det udkommer til PS3. Ser super fedt ud.
#44 Highland Park 16 år siden
#45 Popeye 16 år siden
Prøv at køre denne test.
#46 BN 16 år siden
#47 evermind 16 år siden
Jeg har selv "Call Of Cthulhu: Dark Corners Of The Earth" til PC og er ret glad for det. Jagten over Innsmouths tage er bare ét af de mange stemningsfulde momenter i spillet, som nærmest må betegnes som et must, hvis man både er til computerspil og Lovecrafts uhyrlige univers.
Teknisk er det selvfølgelig uddateret i forhold til alt det andet, vi ser i dag, men det ændrer nu ikke på underholdningsfaktoren. Ej heller det faktum, at man ind imellem kan føle sig lidt lost (eller også var det bare mig, jeg var i hvert fald nødt til at søge hjælp i en walkthrough et par steder og er stadig ikke kommet forbi det allersidste problem i spillet - men det er nok også bare mig!).
Selv fandt jeg det i en tilbudskurv til en flad 50'er og har for nylig set det i min lokale FONA til 50-60 kr.'s penge. Til de penge bør ovennævnte målgruppe i hvert fald ikke have de store betænkelser.
#48 Highland Park 16 år siden
#47: Hvordan styrer man egentlig spillet? Er det strengt nødvendigt at bruge mus? Lige nu har jeg nemlig kun en touchpad, så hvis man kan klare sig uden en almindelig mus, vil det være at foretrække.
Og så ved jeg ikke helt mht. det med, at man i store dele af spillet skal liste rundt uden at blive opdaget. Jeg har sjældent nerver til den slags. Når jeg har spillet "Hitman" er jeg ofte blevet utålmodig og har endt med at pløkke løs på alt og alle. Og det på trods af at jeg opfatter mig selv som et ganske tålmodigt menneske.
Nu er jeg heller ikke den store Lovecraft-fan, men derfor tror jeg godt, at jeg ville kunne nyde det. Hvad det tekniske angår, gør det ikke noget. Gameplay kommer før grafik i min verden.
#49 elwood 16 år siden
så hvis du bare finde spillets systemt krav kan du manuelt tjekke det efter, hhvis du ved hvad din pc består af.
Touch til en FPS, jeg tror sku det bliver en udfordring, fordi du skal jo styre både personen, med WASD og så en markør på skærmen.
Og med hensyn til og gå amok med og skyde dem alle sammen... tro mig det gør du ikke i Call Of Cthulhu: Dark Corners Of The Earth 8-)
fredags 1up show blev
The TGS roundup featured in the show this week wades through the roughage of similar-playing and similar-sounding games to really call out those proverbial diamonds. Shane Bettenhausen, Thierry "Scooter" Nguyen, James Mielke, Matt Leone, and Andrew Fitch break it down!
The Call of Duty: World at War beta hit this past week, and it should be little surprise that certain people in the office volunteered to fight to the death in order to obtain a beta key. Namely, Tina Sanchez, David Ellis, Jay Frechette and I. It's a bit controversial amongst our group. Find out why!
A surprise kick-in-the-face kind of awesome, Dead Space may turn out to be the surprise hit of the year. JayFresh, Scooter, Matt Leone, and Ryan O'Donnell do butt heads a bit when debating the game's finer points. It's yet one more reason why our bank accounts are trending towards the red this season.
Hehe jep jeg tænkte det nok Ryan' Odonell og Matt Leone tager et kig på DS.
1Up show
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#50 Highland Park 16 år siden
Jeg forstår bare ikke helt, hvorfor man skal installere noget, for at det kan checke ens hardware, men jeg er sgu bare ikke nørdet nok... desværre... :(
Ja, du har naturligvis ret mht. touchpad. Jeg tænke ikke over, at man også skal skyde, pege og den slags. ;)
Nej, de nævner jo i anmeldelsen, at man i en stor del af spillet ikke engang har et våben! Pokkers også. Så får jeg sgu dårlige nerver. Jeg vil hellere få dårlige nerver OG have et våben! :P
Jeg står og vakler lidt mellem dette og Silent Hill (2)...