Gravatar

#111 filmz-saku 18 år siden

the shining (på nær slutningen hvor jack render rundt med øksen, det var noget af et antiklimaks)

blair witch

ju on (2003 remake)

Honogurai mizu no soko kara

ringu
Gravatar

#112 filmz-ikea-fan 18 år siden

#110
For det første er J.J. Mackendale åbenlyst ikke dit rigtige navn, og indtil du er indstillet på at oplyse det, kalder jeg dig Frank. Da du tydeligvis er en pubertær nar forventer jeg dog ikke at der sker.

Angående dine gyserbegreber er der sikkert ikke noget galt med dem. Hvad der derimod er noget galt med er dig. Du er en arrogant idiot, der nedgører andre med det formaål at fremhæve sig selv. Hvis jeg fik et eneste ønske opfyldt i min levetid, skulle det være at du holdte kæft for evigt.

Men nok om dig. Ja, Jesper havde helt klart fortjent at blive gjort til grin.
Hvis dette indlæg virker stødende eller fornærmende, skal det tolkes som en joke.
Gravatar

#113 NightHawk 18 år siden

# 112 -

Så er der sgu mange herinde du blir nød til at kalde Frank, hva ? Er jeg så Frank d.II eller den IV :)

Kære Ikea fan, du må sgu da ha haft en usansynlig dårlig dag på arbejdet hva ?

En pubetær nar ? :) En arrogant idiot der nedgør andre, med det formål at fremhæve sig selv ? hvor har jeg gjort det hende ? Kom gerne med nogle eksempler Ikea-Fan ?

Op med humøret du :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#114 filmz-ikea-fan 18 år siden

#113
Så er der sgu mange herinde du blir nød til at kalde Frank, hva ? Er jeg så Frank d.II eller den IV :)

Nej, du er Frank den Store.

Kære Ikea fan, du må sgu da ha haft en usansynlig dårlig dag på arbejdet hva ?

Nej, men der har været en del udfald på forbindelsen, og jeg beklager at jeg kaldte dig pubertær.

Op med humøret du :)

Luk røven ? :-)
Hvis dette indlæg virker stødende eller fornærmende, skal det tolkes som en joke.

#115 18 år siden

Hæ hæ, der var en sidegevinst i forbindelse med - indrømmet - tåbelige og uvedkommede bidrag; at jeg fik andre til at diskutere voldsomt indbyrdes - blot lidt tidsfordriv, mens jeg i nogle dage ventede på flyforbindelser i diverse dødsyge byer. Nå, nu er jeg hjemme og skal (foreløbig) undlade at starte flere off topic-diskussioner.

Op med humøret, Guffi!
Gravatar

#116 NightHawk 18 år siden

# 115 -

Mit humør er skam helt i top :) Det har det sådan set været hele tiden. At Ikea-Fan ligepludselig føler en trang til, at svine mig til uden, at jeg har talt med personen før undrer mig stadig en hel del. Det virker som om det er noget han har sparet op til et stykke tid. Hvorfor, aner jeg heller ikke. Meget sigende er det dog, at det ikke er lykkedes ham at finde nogle eksempler på steder jeg sku "nedgjort andre for at fremhæve mig selv". Uha en vred ung mand!

Og tillykke til dig jon med, at du har ødelagt en hel tråd. Du må være rigtig stolt af dig selv, hva ?. Næste gang du keder dig, så gå ind på farmer dating og spred gylle ud. Anywhoo, som jeg sagde i # 106, lad diskutionen slutte. Punktum!

Hvis i absolut vil fortsætte ud i det uendelige med jeres ligegyldige nonsens, go ahead...det blir uden min detagelse.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#117 NightHawk 18 år siden

ON TOPIC !

Hvis jeg sku' vælge en ny film, der har fået mit blod til at stivne, må det være den franske "High Tension".

http://www.imdb.com/title/tt0338095/

Synes Alexandre Aja, lige fra de første scener får skabt en meget creepy atmosfære. Allerede under de to veninders snak i bilen, fornemmer man en ubehagelig tone, som lidt senere blir kraftigt og ret perverst understreget, da man blir introduceret for morderen, der sidder gryntende i sin gamle varevogn og gir sig selv et blowjob, med et afhugget hoved, (mums).

Især scenerne i huset og på tanksttionen er særdeles nervepirrende. Sjældent jeg har levet mig så meget ind i hovedpersonens skæbne.

"High Tension" er en meget blodig film og et par steder sad jeg med lettere kvalme og tænkte på om der nu virkelig også var grund til, at mordene sku' udføres så bestialsk. Men det har sin forklaring, da det er med til, at sku sløre filmens afgørende plot tvist.

Mht. til filmens tvist, så er det noget, der er meget svært at sluge. Og dog, på en eller anden måde, kan man med lidt go vilje godt acceptere det, når man ser starten og slutningen.
Den erfarne gyserseer vil dog hurtigt ku spotte det kommende plot tvist. Man skal især lægge mærke til kropssproget imellem de to kvindelige hovedpersoner. Nuff said, "High Tension" kan anbefales hvis man vil ha en go og grotesk oplevelse og så er Cecille De France nu også værd, at lægge mærke til.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

#118 18 år siden

116:

" Mit humør er skam helt i top :) "

" Og tillykke til dig jon med, at du har ødelagt en hel tråd. Du må være rigtig stolt af dig selv, hva ?. "

De to sætninger går ikke godt sammen hånd i hånd ;-)

Hæ hæ

PS: Det må være begrænset, hvor meget jeg har ødelagt. Du kan checke, hvem der har brugt mest spalteplads på off topic bullshit i denne tråd. Det er vist ikke mig. Hæ hæ.
Gravatar

#119 NightHawk 18 år siden

# 118 -

Næh, det er selvfølgelig ikke dig der har brugt mest spalteplads. Det har du fået os andre til og hvad der er mere plat er at du sidder og soler dig i det. Når nu du kedede dig så meget, hvorfor skrev du så ikke bare, at "The Exorcist" var den film du fandt mest uhyggelig og så forklare lidt om hvorfor osv. Istedet for bevist at gå ind og lave en sneboldseffekt. Nå, men det må du sgu selv ligge og rode med.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

#120 18 år siden

Det siger da mere om dem der griber snebolden... Nå, men det må du sgu selv ligge og rode med.

Skriv ny kommentar: