Gravatar

#11 filmz-Narniabæver 18 år siden

Også Alien!
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#12 wiseguy 18 år siden

"A Tale of Two Sisters" jeg er dødsens angst for piger med mørkt langt hår, som kralvler rundt ved eller svæver over min seng!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#13 El vez 18 år siden

Jep. Den og Dark Water, og The Ring (både den originale og den Amr. remake har nogle effektive momenter).
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#14 elwood 18 år siden

IT første del, for satan jeg hade klovne efter jeg havde set den film. Anden del var for overdrevet og slet ikke uhyggelig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15 lasse78 18 år siden

The Exorcist er helt klart min NUMBER ONE og er en af de eneste film jeg ikke tør helt at se alene om natten, må sku tage mig sammen en af dagene hehe



http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#16 DarkLight 18 år siden

Showgirls.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#17 elwood 18 år siden

#15 måske hvis du spiller noget lystigt stumfilms musik til den er den nemmere at se hehe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18 filmz-derb 18 år siden

Det må være IT! Var ikke så gammel på det tidspunkt jeg så den.
Min mor har fortalt at jeg ikke turde gå på toilet alene i lang tid efter, fordi jeg var sikker på en klovn ville komme og flæske mig, for slet ikke at snakke om at jeg lå og græd hele natten efter jeg havde set den :p hehe
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet.
http://derb.dk
Gravatar

#19 wiseguy 18 år siden

#16 wanker ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#20 Skobbolop 18 år siden

Predator og Childs play..

og ja.. IT self..

det er så også de gysere min storebror tvang mig til at se da jeg var mindre.. så det er historisk betinget...

men altså... hvordan kan man ikke være bange for Childs Play og IT som lille?.. 2 harmløse/søde ting gjort til onde glumske dræbere..
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"

Skriv ny kommentar: