Gravatar

#101 filmz-712 18 år siden

#99 - Hvad med The Others? Den har en ret skummel stemning, og et par chok!
Gravatar

#102 filmz-yoshimura 18 år siden

Af en eller anden årsag husker jeg også The Hand that Rocks the Cradle som værende ganske uhyggelig, men det er så også mere end ti år siden, jeg så den.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#103 chronaden 18 år siden

#101 The Others er sq herlig!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#104 NightHawk 18 år siden

# 98 -

Ja, det er sgu da synd for ham ikke, at han selv sidder og spiller idiot ik ? Men du foretrækker selvfølgelig at høre på et kvaj som ham. Du må meget undskylde, hvis jeg har fornærmet dig, med det jeg har skrevet, selv om jeg ikke helt kan se hvad det er du brokker dig over ? Nu er det måske forbudt at skrive, at man rent faktisk ved noget om de ting man skriver om. Nå nej, ikke når personer som dig åbenbart for ondt i røven over det?

Undskyld Ikea-Fjols!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#105 filmz-ikea-fan 18 år siden

#104

Din undskyldning er for mit vedkommende godtaget, Frank. Jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig på Jesper´s vegne
Hvis dette indlæg virker stødende eller fornærmende, skal det tolkes som en joke.
Gravatar

#106 NightHawk 18 år siden

# 105 -

Ok, Børge ? Du må være en go ven af ham Jesper siden du gider og spille din tid med det ? Jeg godtager så også din undskyldning. Og hvis du får flere mentale breakdowns, så søg læge :)

Thats that! Og Så behøver vi vist ikke, at bruge mere plads på den her fuldstændig ligegyldige diskution vel ?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#107 filmz-ikea-fan 18 år siden

#106

Og Så behøver vi vist ikke, at bruge mere plads på den her fuldstændig ligegyldige diskution vel ?

Nu var det jo dig der startede med at rette et indlæg til mig, som jeg så besvarer i #105. Og nu gør du det igen med indlæg #106, hvor du stiller ikke mindre end 3 spørgsmål. Jeg er af princip tilbøjelig til at svare på spørgsmål der bliver mig stillet.

Ok, Børge ?

Nej Frank, jeg hedder Karsten, hvilket også fremgår af min profil. Du kan tilgå min profil ved føre cursoren over mit bruger navn og klikke én gang på venstre musetast.

Du må være en go ven af ham Jesper siden du gider og spille din tid med det ?

Jeg må indrømme at jeg ikke kender manden personligt. Dog mener jeg at han kunne have tacklet situationen på en bedre måde, hvilket jeg da også giver udtryk for i #98.
Hvis dette indlæg virker stødende eller fornærmende, skal det tolkes som en joke.
Gravatar

#108 filmz-712 18 år siden

#107 - Ja hej, luk røven og kom tilbage til topic. :)

Hvad med Session 9? Jeg syntes den var mere komisk end uhyggelig, men nogle kan måske få et kick ud af den.
Gravatar

#109 weebs 18 år siden

"Invasion of the Body Snatchers"(1978) eller "Stjålne Kroppe" som den hed på dansk...syns fakkertalt den danske tittle er mere uhyggelig end den originale...eeek!
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#110 NightHawk 18 år siden

# 107 -

Du lægger selv ud med bemærkningen "Så du ku lukke munden på fætter fjols" i #98, hvilket jeg ikke helt kan se meningen i da jon, rent faktisk selv havde lagt op til at blive glort til grin.

Jeg blir lige nød til at gøre dig opmærksom på, at du også kan tilgå min profil ved at føre cursoren over mit bruger navn og klikke 1 gang på venstre musetast ! Bare lige en public service medelelse, da du åbenbart ikke kan se forskel på J.J. og Frank ???

Hvis det er noget i mine indlæg omkring gyserbegreber eller hvad man kan finde uhyggeligt, som du er uening i, så sig til. Ellers så luk røven og koncentere dig om emnet istedet for.


"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: