Gravatar

#131 filmz-ikea-fan 18 år siden

#125

Der skal 2 til at ødelægge en tråd. En der laver en off-topic kommentar. En der kommenterer det, og begynder diskussionen.

Ja idiot, og som du kan se omkring #60-#70 er det de sædvanlige der starter balladen.
Hvis dette indlæg virker stødende eller fornærmende, skal det tolkes som en joke.
Gravatar

#132 davenport 18 år siden

Det er sku da dig der aldrig kommer med noget seriøst. Du troller kun.
Men der er jo altid et par stykker der er sådan på ethvert forum.
Vi må bare lære at leve med dig..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#133 filmz-incubus 18 år siden

#129 Hmmm... tak. Jeg kan vel så konkludere, at Hostel ikke er spor uhyggelig.
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#134 filmz-yoshimura 18 år siden

#133 Nej, den forsøger ikke engang at være det. Der er lidt suspense i begyndelsen, hvor det alt sammen skal være meget mystisk, men man kender jo ligesom plottet i forvejen, så et eller andet sted sidder man bare og venter på, at volden skal begynde at tage fart, og da den først gør det, ja, så bliver man sgu temmelig skuffet. Men det er da muligt, at andre har en anden mening end mig.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#135 NightHawk 18 år siden

# 130 -

Har lige læst din anmeldelse og The Insiders og det lyder bestemt som en film man skal ha fat i. :)

Dog fik jeg lige en omgang koldsved, af den dårlige slags, da jeg så at det var Neil Marshall, som var instruktøren på "The Descent". Brød mig nemlig ikke specielt meget om hans forrige film "Dog Soldiers". Synes den faldt kraftigt i niveau halvvejs og især slutningen i huset var noget sjusk. Hverken skuespillerne eller varulve effekterne, var jeg særligt imponeret over. Særligt varulve latexdragterne så meget kunstige ud, nok de dårligste af sin slags. Elsker ellers at se en go varulvefilm, men "Dog Soldiers" skuffede mig fælt.

Men bare fordi han laver 1 dårlig film betyder jo ikke, at den næste automatisk er dårlig, så med de anmeldelser og positive indtryk i andre har givet den, så skal "The Descent" helt sikkert tjekkes ud.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#136 lasse78 18 år siden

#135 omkring Dog Soldier kan jeg ikke være mere U-ening end u-enig er hehe.

Syntes fanme den film var så pisse spændende så det gjorte helt ondt.

Men troer det har en smags sag at gøre, da især Dog Soldier har været stærkt priset af varulve fans, men også udskældt af horror fans.

Men American vervwolf in London er stadig den bedste af dem alle.

Synes jeg ;)
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#137 NightHawk 18 år siden

# 136 -

Helt enig. "American Werewolf In London" ER uden tvivl, den bedste varulvefilm der nogensinde er lavet. Det sir lidt om klassen fra sfx-holdets side, mht. effekterne/varulve-transformatinonen, at man stadigvæk idag, kan blive skræmt og underholdt på samme overbevisende måde, selvom filmen efterhånden har en del år bag sig. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#138 filmz-Bruce 18 år siden

Jeg er også stor fan af Dog Soldiers og hvad Neil Marshall formåede. Med et meget lille budget, opnåede han det optimale indenfor rammerne af british humour-horror.

Efter Descent er han mit bedste bud, på en instruktør som kan tage sci-figenren nye veje. Descent blev lavet for blot £3.5 mill. Hans næste film, "Doomsday" budgetteres til $15-20 mill. Småpenge, men Marshall har vist han kan presse hver en cent i underholdning ud af investeringen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#139 NightHawk 18 år siden

# 138 -

Jeg synes nu godt, at man ku se budgetet havde en negativ indflydelse på "Dog Soldiers". Her tænker jeg især på de latex dragter/varulve-dragter, de brugte. Synes ikke de er særligt godt lavet. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#140 filmz-Bruce 18 år siden

#139

Tja det havde jeg ikke noget problem med. I det meste af filmen er det "antydningens kunst", hvilket som regel er det mest uhyggelige af en film. Først til sidst ser vi i klip varulvene, men de er ikke baseret på de traditionelle forestillinger vi gør os om varulve, men disse:

Billed 1
Billed 2

og som sådan virker det for mig, måske også fordi de ikke er eksponeret så længe ad gangen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: