Gravatar

#171 filmz-712 18 år siden

#131 - Skriv venligst mit navn med stort, tak!

Hvad med House on the Haunted Hill? Okay, den er bundelendig, men den har et par scener som gyser lidt i mig, specielt med det spiste ansigt.

Men slutningen var jo ren 'gys'! Den virkede bare som om den ville lave penge på The Haunting, som jeg nu heller ikke syntes var ret god.

The Blair Witch Project var overraskende god. 2'eren var dog elendig!

#172 18 år siden

#169:

Hvis jeg skulle kaste mig over folks stavefejl m.v. hér på sitet, så skulle jeg sige mit job op og hellige mig det på fuld tid. Der forekommer virkelig nogle i den tunge ende, men hver gang jeg skal til at kommentere det, så tænker jeg "nå, nej det er jo et filmsite, ikke Dansk Sprognævns debatforum". Jeg kom med en bemærkning én gang og fik på puklen to minutter efter.

To af de værste er helt klart:

1) Brugen af "hans" i stedet for "sin" - f.eks. "han tog hans cykel til arbejde". (Hov, det er jo brugstyveri - vi må vist have fat i politiet!)

2) Forkert brug af r-endelse på verber, f.eks. "så kan han lærer det" eller "han orientere om sagen i aften".

Nå, da man ikke vinder noget ved at blive irriteret over det, blot fordi man selv er et vidunderbarn, så nøjes jeg med at more mig over det. Og igen: Det handler jo om film!

;-)
Gravatar

#173 weebs 18 år siden

#172 Hvor mange gange har du korrekturlæst det indlæg? ;D
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#174 filmz-lbw 18 år siden

#166 Delvist enig. Der er efterhånden en del tråde, hvor man skal igennem kilometervis af off topic indlæg (som det her). ;o)

Kommentering af individuelle indlæg (og de off topic diskussioner de afføder) kunne IMO godt implementeres - samtidig med at man fastholdt forummets andre fordele. Evt. ved brug af de smarte små plusser og minusser ud for hvert indlæg.
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#175 chronaden 18 år siden

mht. stavefejl og korrektur osv, syntes jeg det er lamt at rette på folk, så længe man kan kan se hvad manden mener, så lad dog være?
http://www.lebowski.dk/film.html

#176 18 år siden

#173: Hæ hæ, ja det ka jaj ikke løve fra - en fajl hade været pinli.

#175: Enig.
Gravatar

#177 evermind 18 år siden

#175
Enig. I det hele taget hænger retstavning og argumentation jo ikke som sådan sammen. Selv om folk ikke kan stave, kan de jo sagtens være gode debattører. Når vi kommer til det punkt i en diskussion, hvor folk begynder at rette på andres stavefejl, så synes jeg ofte, det siger mere om den, der retter, end vedkommende, der ikke kan stave...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#178 wiseguy 18 år siden

Jesus Christ!!!! hvad sker der med trådene for tiden? Det her minder mere og mere om en gladiator arena :(
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

#179 18 år siden

#177: Ja, det siger bl.a., at de er bedre til at stave. :-)

Skriv ny kommentar: