Gravatar

#31 dyg 18 år siden

Jeg er typen der elsker en gyser, der virkeligt kan byde på en skræmmende stemning, derfor er jeg også vild med Carpenter, der kan få mig til at skide i bukserne ved hjælp af meget få ting. Som de fleste nok ved, er jeg også til Argento's film, der også formår at skabe en ubehagelig stemning, dog på en anden måde en Carpenter. Argento har en syret brug af sit kamera, samt musik der passer perfekt til scenerne.

Som barn var der to film, der gjorde mig meget meget bange. Den første var Godfather. Forestil jer en lille knejt, der ser en vågne op i sin seng, hvor han finder et hestehoved - Jeg blev bange. Den anden aner jeg ikke hvad hedder, men jeg husker en scene, hvor der kom hænder ud af en væg og greb fat i en af skuespillerne.

I nyere tid er Dark Water min gyser nummer 1. Det var en grum film, og det er længe siden jeg har siddet så uroligt i mit biografsæde som da jeg så den i biffen. Der går lidt tid inden jeg ser den igen (ja, jeg er en tøsedreng - Mit store problem med gysere er, at jeg lever mig alt for meget ind i dem, og derfor bliver jeg let meget skræmt, hvilket gør at jeg ikke "tør" se dem igen foreløbigt).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#32 davenport 18 år siden

NayZe - den lyder som Frighternes af Jackson..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#33 dyg 18 år siden

Men det er ikke den, jeg så den senest i slut-firserne, og desuden er jeg fan af den gamle Peter Jackson, så hans film kender jeg meget godt :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#34 lasse78 18 år siden

#33 Kan det ikke være Day Of The Dead. Det er i starten af filmen det sker og personen (en kvinde) sidder i et meget hvidt oplyst rum.
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#35 filmz-Bruce 18 år siden

Husk Magic kommer snart!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#36 dyg 18 år siden

#34 - Nope, heller ikke den.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#37 davenport 18 år siden

Den husker jeg fra jeg var lille. Den dukke er pisse uhyggelig.

Kan også huske en der hed Er Der Nogen, med et åndebræt. Den var også skræmmende dengang.

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38 zombieman 18 år siden

#37 Den du snakker om der hedder Er der nogen kunne det være den her i så fald er den pænt creepy
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#39 stefsims 18 år siden

"Fuglene", "Tågen" (den gamle film, bestemt ikke den nye), "Jaws", "Exorcisten", "Texas Chainsaw Massacre" (igen den gamle) og "Alien"
Alle film er indenfor hver sin kategori af uhyggefilm og alle har skræmt mig fra vid og sans da jeg var barn.
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#40 runehansen76 18 år siden

The Wizard Of Oz!! så den da jeg var lille og den der onde heks er altså for vildt ond!!!
www.JudasKiss.dk
www.FaceBook.com/runehansen76

Skriv ny kommentar: