Gravatar

#41 davenport 18 år siden

Zombieman - det kunne godt være den. Jeg mener hende der var med havde en rolle i Dollars (Dynasty) faktisk, men er ikke sikker..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42 filmz-gofferoffer 18 år siden

Alien. Uden tvivl. Som otteårig begyndte der en Alien kavalkade med de tre film på tre fredage eller lørdage i træk på TV2. Så mente min mor selvfølgelig, at jeg skulle se nogle ægte klassikere. Jeg var skræmt fra vid og sans efter den første, og selvom jeg ikke helt forstod plottet, håbede jeg i løbet af de efterfølgende nætter på, at en alien ikke ville bryde igennem min brystkasse. Aliens var knap så skræmmende, men bare klaustrofobisk foruroligende og top sci-fi action. Alien3 lignede Alien mere, så den skræmte mig selvfølgelig også.

Så mente hun selvfølgelig også, jeg skulle se Poltergeist. Superskummel film, og jeg var bange for træerne uden for mit vindue i lang, lang tid.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#43 filmz-sanjo 18 år siden

#14
Enig IT. Gud ved hvor mange aftner jeg har haft maridt af den film :)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#44 filmz-cko 18 år siden

utroligt at ingen har nævnt A Nightmare On Elm Street... en af de få film der har virket "skræmmende" på mig... Ellers plejer jeg at se gysere for hyggens skyld :-)
........................................
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"

#45 18 år siden

Jeg ser som regel ikke gyserfilm. Men da jeg var i biffen og se Den sjette sans og what lies beneath følte jeg mig meget lidt modig.

Som mindre var det IT, som jeg kun så fordi jeg var stor fan af Jonathan Brandis (RIP Jonathan).
Gravatar

#46 elwood 18 år siden

#44 jeg grinner nu mere af de film, men på den gode måde 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#47 lasse78 18 år siden

Der kom lige et sjovt ord på banen "Hygge". Det er faktisk lige nøjatig på samme måde jeg har det. De er fanme hyggelige, på en eller anden måde blier jeg glad af at se dem. Burde jeg så ikke også blive glad af at se en god komedie...... Nej, det er bare ikke det samme.
Måske er det barndoms-minderne der dukker op, hvor at man konstant skulle teste sig selv. FEDE tider.
Og så sytes jeg også at det er lækkert at få svedige fødder når uhyggen presser på. Hvis jeg også EN SJÆLDEN GANG får svedige hænder, så har filmen være RIIIIGTIG god. "Mit hygge barometer" hehe.
De er fanme HYGGELIGE de film.
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#48 filmz-cko 18 år siden

ja, det er underligt, fordi det plejer jeg også af den slags gysere fordi de er så overgearet og der er så bestemte spilleregler osv... men freddy kruger er bare sej (vil lige nævne jeg kun har set 1'eren)...
........................................
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Gravatar

#49 lasse78 18 år siden

#48 og jeg har lige købt boxsettet wohoooo. Og så har jeg FØSDAG idag.

GAVEEEERRRRR yeeess.

Har for nu faktisk kun fået gyserfilm i gavser :)



http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#50 davenport 18 år siden

Tillykke med dagen :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: