Nu spørger jeg igen. Hvad er meningen med denne tråd? Jeg kan slet ikke se det. For hvis det er som oplæg til diskussion, hvorfor så affeje alle kommentarer med klichéen "hver sin smag"..? Det er vel i bund og grund ikke andet end en undskyldning for, at se alle sine film igen en ekstra gang som minimum. Eventuelt med øje for, at rydde ud og smide væk.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Hvis jeg var dig MOVIE1000, så ville jeg skrive lidt om hvorfor de 10 film du kommer med hver gang, hvorfor de er der og f.eks. ikke højre eller længere nede på listen. For det kan der jo være mange årsager til, f.eks en skuespiller man "elsker" eller måske film genren eller måske bare pga. filmen, eller noget helt andet... Det er bare for at komme alle de der dumme spørgsmål til livs på i forkøbet, så du ikke hele tiden skal sige "hver sin smag" ;-) Det ville jeg i hvert fald overveje at gøre hvis jeg var dig.
#43 Ej, nu må du holde op! Han skal sgu have lov til at lave en kalender tråd, hvis han har lyst! Hvis der må laves tråde om, hvor meget folk vejer, hvad folk laver og hvad folk æder, så må der sgu også laves en Filmkalendertråd af en 16 årig knægt!
#48 - Det gør jeg sådan set også lidt, så længe han bare skriver et nummer ud for en tilfældig film, så kan jeg ikke bruge det til noget som helst. Men hvis han nu skrev lidt om hvorfor, så kunne jeg bedre forstå det og måske få øjnene op for en film jeg ikke selv havde set, måske hvem ved.
Så tror jeg bedre jeg kunne forholde mig til en tråd til hans top150.
#41 MOVIE1000 15 år siden
#42 Lord Beef Jerky 15 år siden
#43 Bony 15 år siden
#44 MOVIE1000 15 år siden
#42 haahah både og ;)
#45 MuManden 15 år siden
Det er bare for at komme alle de der dumme spørgsmål til livs på i forkøbet, så du ikke hele tiden skal sige "hver sin smag" ;-)
Det ville jeg i hvert fald overveje at gøre hvis jeg var dig.
#46 filmzkim 15 år siden
Ej, nu må du holde op!
Han skal sgu have lov til at lave en kalender tråd, hvis han har lyst!
Hvis der må laves tråde om, hvor meget folk vejer, hvad folk laver og hvad folk æder, så må der sgu også laves en Filmkalendertråd af en 16 årig knægt!
#47 filmzkim 15 år siden
#48 Bony 15 år siden
#49 MuManden 15 år siden
Men hvis han nu skrev lidt om hvorfor, så kunne jeg bedre forstå det og måske få øjnene op for en film jeg ikke selv havde set, måske hvem ved.
Så tror jeg bedre jeg kunne forholde mig til en tråd til hans top150.
#50 MOVIE1000 15 år siden