Fedt nok, at se "The Godfather" på listen. Den første film, der ville overlappe på vores lister, hvis jeg smed en top 150 sammen. Og som wimmie skriver er der også flere andre gode film blandt de ti fra i dag. Fortsat en nydelse at læse tråden, MOVIE1000. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Oceans 11, Kill Bill og The Godfather ville også være at finde på min top 150. Jurassic Park og Den Grønne Mil ved jeg ikke om ville, men det ville i hvert fald være tæt på; begge er gode solide film. Og så er Face Off og Die Hard 4 jo dejlige actionfilm :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
tusind tak jeg kunne ikke nå at lave flere kommentarer til filmene da jeg skulle skynde mig så her er den sidste.
Face off bliver stadig ved med at overraske mig, først Nicolas Cage der enten medvirker i fed action eller får langt hår og kan se ind i fremtiden, jeg er mest til den Nicolas Cage der elsker action, jeg ville gerne se nogle flere film med ham hvor han flipper ud, for når han gør det på film gør han det sgu rigtig godt, så er der John Travolta, jeg kan kun holde ud at se ham i 2 film, det her er den ene og den anden er Wild hogs fordi han får en krave i hovedet, det er et eller andet jeg ikke bryder mig om ved ham, men i denne her film er det skubbet væk LANGT VÆK og det kaldes skuespil.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#91 rockysds 15 år siden
#92 wimmie 15 år siden
Og så er Face Off og Die Hard 4 jo dejlige actionfilm :)
#93 Åkepool 15 år siden
Jeg er ellers ret sikker på, at Damon ikke også spiller Danny Ocean ;)
Men som de andre skriver, der er rigtig mange gode presset ind i denne omgang :)
#94 MOVIE1000 15 år siden
Face off bliver stadig ved med at overraske mig, først Nicolas Cage der enten medvirker i fed action eller får langt hår og kan se ind i fremtiden, jeg er mest til den Nicolas Cage der elsker action, jeg ville gerne se nogle flere film med ham hvor han flipper ud, for når han gør det på film gør han det sgu rigtig godt, så er der John Travolta, jeg kan kun holde ud at se ham i 2 film, det her er den ene og den anden er Wild hogs fordi han får en krave i hovedet, det er et eller andet jeg ikke bryder mig om ved ham, men i denne her film er det skubbet væk LANGT VÆK og det kaldes skuespil.
#95 Skeloboy 15 år siden
#96 Kruse 15 år siden
#97 Wangsgaard 15 år siden
Oceans 11 og godfather ville også være på min top 150 hvis jeg en dag lavede en.
Da vinci mysteriet var jeg fælt skuffet over, men havde også læst bogen, ødelagde det lidt. Filmen når ikke bogen til sokkeholderne.
#98 Highland Park 15 år siden
Hvorfor?
#96: Enig. :)
#99 Wangsgaard 15 år siden
Synes bare han laver umådelig dårlige film:P
Lyder måske lidt hårdt men skulle lige ud med lidt vrede :)
#100 fubar 15 år siden
Hvad angår hans Hollywood film, vil jeg give dig ret - og så har jeg alligevel præsteret at se film som Broken Arrow og M:I:2 op til flere gange! :D