Min orden på dvder er Genre ud fra hver genre valgte jeg cirka 25-30 jeg synes kunne passe ind i min 150, der efter sorterede jeg dem som jeg havde valgt efter dem som jeg synes best om, derefter kom de over i den rigtgie top 150, hvor jeg så tog dem over fra de andre dvder og spurgte mig selv hvilken en er best, og sådan blev jeg ved. det lyder indviklet men det er lidt svært at forklare 1. finde 25-30 dvder 2. sortere de 25-30 dvder efter hvilken som jeg synes er best 3. sætte dem ind i 150 og derved kunne jeg se om den næste i rækken havde en chance for at kunne være i 150 som jeg gjorde ved 2. fx hvis jeg vi siger at Drillbit taylor stod foran rat race som af de bedste jeg har set, men jeg synes ikke at rat race er bedre ind dem imellem så derfor kom den på 109.
håber jeg har gjort det tydeligt nok:) men jeg må indrømme at den ikke er helt præcis alligevel da jeg nu har fået set filmene kan jeg godt se at de måske ikke skulle have været der eller at jeg har overset nogle film i min samling som ikke er kommet med i top 150.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
100 - Ocean eleven 99 - Da vinci mysteriet 98 - Die hard 4 97 - Alene hjemme 2 96 - The godfather 95 - Den grønne mil 94 - Jurassic park 93 - I hendes majestæts hemmelige tjeneste 92 - Kill bill 91 - Face off
Ocean eleven er den bedste røv en bank eller lign. film jeg har set. Jeg bryder mig ikke normalt om George Clooney, men jeg synes at han gør det rigtig godt som Danny Ocean, det samme kan jeg sige om Matt Damon.
Da vinci mysteriet gjorde absolut ingen intryk da jeg så den første gang heller ikke anden gang men jeg forstod mere af det, og joh flere gange jeg ser den jo bedere blivere den, det er den eneste film hvor jeg har oplevet det, og idag forstår jeg den, men der er sikkert mere at forstå endnu;)
Jurassic park kan jeg rigtig godt lide pågrund af at dinosaurerne ser så ægte ud, også følelserne ved skuespillerne, jeg sagde tidligere ved Merlin at det var Sam Neils bedste film, det må i undskylde det er helt klart denne her, også en anden ting der gør den helt unik er musikken af John Williams , det er nok min ynglings af John W.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#81 Lord Beef Jerky 15 år siden
Oh, kiggede lige, det er vel en form for reboot... den hedder i hvert fald bare Creepshow nu.
#82 Highland Park 15 år siden
#83 Skeloboy 15 år siden
Movie1000, hvordan har du rangeret dem indbyrdes?...
#84 Lord Beef Jerky 15 år siden
#85 MOVIE1000 15 år siden
#86 Skeloboy 15 år siden
#87 MOVIE1000 15 år siden
det lyder indviklet men det er lidt svært at forklare
1. finde 25-30 dvder
2. sortere de 25-30 dvder efter hvilken som jeg synes er best
3. sætte dem ind i 150 og derved kunne jeg se om den næste i rækken havde en chance for at kunne være i 150 som jeg gjorde ved 2. fx hvis jeg vi siger at Drillbit taylor stod foran rat race som af de bedste jeg har set, men jeg synes ikke at rat race er bedre ind dem imellem så derfor kom den på 109.
håber jeg har gjort det tydeligt nok:)
men jeg må indrømme at den ikke er helt præcis alligevel da jeg nu har fået set filmene kan jeg godt se at de måske ikke skulle have været der eller at jeg har overset nogle film i min samling som ikke er kommet med i top 150.
#88 MOVIE1000 15 år siden
100 - Ocean eleven
99 - Da vinci mysteriet
98 - Die hard 4
97 - Alene hjemme 2
96 - The godfather
95 - Den grønne mil
94 - Jurassic park
93 - I hendes majestæts hemmelige tjeneste
92 - Kill bill
91 - Face off
Ocean eleven er den bedste røv en bank eller lign. film jeg har set. Jeg bryder mig ikke normalt om George Clooney, men jeg synes at han gør det rigtig godt som Danny Ocean, det samme kan jeg sige om Matt Damon.
Da vinci mysteriet gjorde absolut ingen intryk da jeg så den første gang heller ikke anden gang men jeg forstod mere af det, og joh flere gange jeg ser den jo bedere blivere den, det er den eneste film hvor jeg har oplevet det, og idag forstår jeg den, men der er sikkert mere at forstå endnu;)
Jurassic park kan jeg rigtig godt lide pågrund af at dinosaurerne ser så ægte ud, også følelserne ved skuespillerne, jeg sagde tidligere ved Merlin at det var Sam Neils bedste film, det må i undskylde det er helt klart denne her, også en anden ting der gør den helt unik er musikken af John Williams , det er nok min ynglings af John W.
#89 wimmie 15 år siden
#90 evermind 15 år siden
...! :P