Gravatar

#111 MOVIE1000 15 år siden

Jeg elsker faktisk at komme med de kommentarer, det var et rigtig godt forslag i kom med, kan også se at det virkewr bedere til min top 150, og tak for støtten, og det kommer virkelig som en overraskelse at denne her tråd inspirrere andre til at lave deres egen FX Skeloboy

den næste opdatering kommer på fredag.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#112 MOVIE1000 15 år siden

90 - 81

90 - Licence to kill
89 - Sleepy hollow
88 - xXx
87 - The Truman show
86 - Vikaren
85 - The scorpion king 2: rise of a warrior
84 - Pirates of the caribbean: Ved verdens ende
83 - Epic Movie
82 - The fast and the furious
81 - Die hard

Vikaren er nok min ynglings dansk børnefilm, jeg synes den er sjov, spændenede og lidt uhyggeligt, men en fin familie film, Paprika Steen er fantastik i denne her film, det er som om hun også nyder at være denne onde vikar, og det kan man mærke i filmen, men ellers rigtig flotte effekter.

The scorpion king 2 er et fantastisk eventyr film der handler om Skorpion kongen da han var ung og skulle trænes og tage hævn over sin fars død, den er spændende og godt tænkt, men effekterne er en lille smugle dårlige, og den hænger heller ikke helt sammen med Scorpion king eller mumien 2, men den er underholdene hvis man kan lide de andre mumie/scorpion king film.

Pirates of the caribbean: ved verdens ende er nok den vildeste POTC film, den er så vild at man får nok af det, men trods det er den en virkelig god efterfølger til Død mands kiste, der er 2 skuespillere i denne her film jeg ikke kan fordrage den ene er Kiera Knightly der ellers laver nogen ok film, men iu denne her ødelægger hun den en smule, også den anden Orlando Bloom I HVER ENESTE FILM som han er med i taler han som om han står foran et puplikum ved en kæmpe teater scene, jeg kan tåle at se film med ham så længe han ikke har en kæmpe hovedrolle, men ellers er Soundtracket rigtig fedt tommel op til Hans zimmer, dem bliver der en del af i min top 150:)

Epic movie er nok ikke lige den film, der bliver nævnt mest herinde for at være en fremragende, jeg synes ikke den er fremragende, men den gør grin med de andre film på en meget speciel måde, og de film som de har gjort grin med har de bare gjort platte hvilket jeg synes er genialt i denne her, og det gør det sjovt og underholdene at se på, den sidste jeg nævnte på min liste var Scary movie 4 som også havde været medvirkende til at lave denne her var rigtig sjov, men det er kun de 2 alle de andre (kender i selvfølgelig) synes jeg ikke har gjort det på samme måde, som de 2 her, så derfor kan jeg meddele at der ikke vil være flere af de film på min liste.

Gravatar

#113 wimmie 15 år siden

Sleepy Hollow og Die hard er også at finde på min top150 og The Truman show er også en fin film.

Jeg vælger dig at overse at du har xXx og Epic Movie på din liste :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#114 dyg 15 år siden

xXx er en stinker, men ingenting i forhold til den episk dårlige Epic Movie! Jeg nyder de gamle spoof-film (især Airplane! og Top Secret) og er da lidt ked af, at sådanne film ikke længere bliver lavet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#115 MuManden 15 år siden

Må indrømme at Die Hard og The Truman Show nok også ville være i min egen top150.
Sleepy Hollow har jeg hørt ret godt om men dog ikke set den.
Men til gengæld syntes jeg de sidste 7 er meget fesne film og ville have potentiale i en bund150!
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#116 MuManden 15 år siden

#108 - Hva søren, så har du da skiftet radikalt mening siden julefrokosten ;-)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#117 Highland Park 15 år siden

#112: Jeg vil nu hellere høre, hvad du synes om "Licence to Kill", "Sleepy Hollow", "The Truman Show" og "Die Hard". ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#118 wimmie 15 år siden

Også her :)
Gravatar

#119 MOVIE1000 15 år siden

#117 & #118 ok fint her får i dem så, men jeg valgt at kommentere de andre fordi det var nok dem i synes var mest mærkelige at putte ind i listen,

Licence to kill er en af de vildeste James Bond film der er lavet, den har en rigtig go stil. Det der også gør den rigtig specielt er at James Bond tager det meget personligt det der sker for hans ven Felix, og Timothy Dalton er meget overbevisende i hans rolle, jeg gad godt at se ham i nogle flere bond film i stedet for roger moore.

Sleepy hollow er den klassiske historie om den hovedløse rytter, som tim burton virkelig har ramt plet må man sige, den kan virke lidt langtrrukket, men det gør filmen bare lidt mere krimi agtig hvilket også passer til filmen.

The truman show brød jeg mig ikke så meget om de 2 første gange jeg så den, men så skulle min klasse arbejde med den henne i skolen, vi skulle svare på spørgsmål som blandt andet har man ret til at herske over et andet menneskes liv, efter den den time kunne jeg ikke vente emd at se The truman show igen fordi nu forstod jeg den, nu forstår jeg det hele i filmen, ALT, hvilket gør den endnu mere sjov/spændende at se på.

Die hard kender alle, det er nok den film saga som man forbinder med Bruce willis med når hans navn bliver nævnt og det lever den sgu også op til, det er en julefilm med action i som, især gør titlen sig fortjent til, MEN så gik det ned af bakke da die hard 2, 3 og 4 kom det var ikke så slemt som det kunne have været, men især i 3eren synes jeg de ødelægge sagaen selvom 3eren er en fed action film, die hard 1 og 2 foregår i julen, hvilket jeg synes var et perfekt tema, men hvis man går ud fra titlen så er der ikke noget at klage over da de alle sammen er en af Bruce willis bedste præsentationer.

Gravatar

#120 wimmie 15 år siden

Tak for kommentarerne :)

Er enig med dig omkring Sleepy Hollow og Die Hard. Og fedt at du fik så meget ud af The Truman Show - nogle gange hjælper det at analysere en film med et specifikt tema. Jeg havde det på samme måde med "Dead Poet's Society"; selvom jeg kunne lide den i forvejen så blev den kun endnu bedre da jeg arbejde med den som tema i engelsk.

Skriv ny kommentar: