Gravatar

#121 Lord Beef Jerky 15 år siden

Die Hard ville sgu også være på min top 100 (sikkert også på top 50). En af de bedste actionfilm nogensinde. Ellers pudsigt at der stadig kun er 3 film der ville gå igen på min top 150.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#122 Bony 15 år siden

MasterMorten (116) skrev:
#108 - Hva søren, så har du da skiftet radikalt mening siden julefrokosten ;-)

Jeg mener da heller ikke, at han havde koblet nogle kommentarer på dengang? ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#123 MuManden 15 år siden

Nej, det er muligvis rigtig nok.
Men gode råd kan være gode en gang imellem ;-)
Syntes nemlig godt jeg kunne se potentialet i det, hvis man gjorde lidt mere ved det, end bare at skrive en filmtitel ned.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#124 MOVIE1000 15 år siden

jah jeg synes det var dejligt at i kom med det forslag, jeg havde slet ikke tænkt på det
TUSIND TAK
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#125 Wangsgaard 15 år siden

Jeg har svært nok var at finde min top 10 eller bare top 1 ???

Synes det er svært at definere ens yndlingsfilm?
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#126 MOVIE1000 15 år siden

#125 det var det også.
jeg fortrød lidt trådenstitel fordi det er ikke en liste over hvad ejg synes idet hele taget det er kun for hvad jeg synes på det tidspunkt jeg lavede listen så den skulle ha heddet Min top 150 2009 (dvd samling) men det kan jeg lave om på til næste år.
Gravatar

#127 MOVIE1000 15 år siden

Så er jeg nået til 80-71

80 - The Terminator
79 - Big fish
78 - 60 sekunder
77 - Death sentence
76 - Welcome to the jungle
75 - Hellboy (HALV VEJS)
74 - The thing
73 - The Simpsons the movie
72 - Dog soldiers
71 - National Treasure

Big fish er en utrolig fortælling om en gammel mands liv, så man tror at det er løgn. Den er fortalt så godt at man nærmest tror at den mand har oplevet alt det der. Man må heller ikke glemme castet, så mange kendte/gode skuespiller i en film, og ikke mindst Instruktøren Tim Burton, han er født til at lave sådan nogle film, jeg kan ikke vente med at se hans planer for fremtidens film, denne her film er min personlige top 3 over bedste tim burton flm indtil videre.

Death sentence er nok den eneste film, jeg har oplevet hvor drama og action går hånd i hånd. Den handler om en far der vil have hævn over sin søns død, han ender med at starte sin egen krig, og jeg føler at det er den mest troværdige action film nogensinde jeg har set, en anden ting jeg også faldt for var dens theme, det er virkeligt det bedste fra Charlie Clouser der nok mest er kendt for sit Saw theme. for dem som ikke kender Death Sentence theme så er der et link her

The Thing er den bedste af de film jeg har set af John Carpenter, de første 20 minutter ligner bare en normal start for en normal alien film, men så sker der ting som jeg aldrig har set på film før, som virkelig overrasker en, især pågrund af de meget troværdige effekter, i resten af filmen tænker man hele tiden, hvem af de overlevende er mennesker? Jeg har altid haft fordomme overfor Kurt Russel, men jeg kan kun komme på en film hvor jeg ikke brød mig om ham og det var Death Proof.

Dog soldiers er den bedste varulve film jeg nogensinde har set, man kan især føle spændingen når soldaterne løber rundt ude i skoven eller når de er ved at forsvare sig inde i det lille uskyldige hus. Jeg synes at det er en film der bliver overset engang imellem, hvilket er en skam, jeg synes også det er en skam at der ikke er så mange varulve film, der er så gode. en anden ting jeg også vil sige om filmen er themet et virkeligt godt kompuneret theme for dem som ikke kender det eller vil høre det igen så er der et link lige her

hvis i gerne vil høre min min mening om en eller flere film på listen så bare skriv. næste gang er det 70-61

Gravatar

#128 Wangsgaard 15 år siden

uhh big fish, den er god, kan altid se en film med tim burton. De andre har jeg ingen kommetare til :S ikke film for mig
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#129 wimmie 15 år siden

Uh, hvor er jeg glad for at du har Big Fish på din liste; én af mine yndlingsfilm :D

Derudover er jeg enig i The Thing (fantastisk gyser).

Death Sentence, Terminator, Dog Soldiers, Simpsons og Hellboy er også god underholdning.

60 sekunder er en rigtig tømmermandsfilm og Welcome to the Jungle har jeg ikke set.

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#130 MOVIE1000 15 år siden

øhh forkert titel kan jeg se ved en af filmene det er Welcome to the jungle, men det er ikke den jeg mener, istedet er det The Rundown, det er bare fordi der står Welcome to the jungle på coverets forside som det eneste, men jeg kan se omme bag på at den hedder the Rundown, så det er den jeg mener istedet. undskyld fejlen.

tænkte nok der ville være nogen der var glad for at se Big fish på listen:)

Skriv ny kommentar: