Gravatar

#131 wimmie 15 år siden

Hehe...ok, den har jeg heller ikke set ;p
(ved faktisk ikke engang hvad det er for én...)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#132 MOVIE1000 15 år siden

kan se at jeg havde ret alligvel kald det hvad i vil men her er linket til den http://filmz.dk/film/welcome-to-the-jungle
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#133 rockysds 15 år siden

#130 Det er den samme film. Den danske titel er bare ikke særlig dansk.

Fedt med "The Thing", som du rammer ret godt i din kommentar. Måske ikke top-150 i min verden, men den paranoide stemning greb mig og holdt mig naglet fast. Carpenter i topform.

There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#134 Åkepool 15 år siden

"The Terminator" ville ligge meget højt på min liste og "The Thing" ville også være en contender.

Ellers er "The Simpsons movie", "Dog soldiers" og "National treasure" også udemærkede film.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#135 wimmie 15 år siden

I øvrigt ret sjovt at du kommenterer musikken i Dog Soldiers, for det er faktisk ret fedt - dejlig dramatisk :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#136 MOVIE1000 15 år siden

hehe det er lige her vi rammer sådan cirka hinandens filmsmag når jeg når til min top 20 går det en helt anden retning måske værrere end i starten af denne tråd :)

#135 tak, det er bare noget der gør en film federe ved at den har et godt soundtrack, som jeg synes er en vigtig del i filmene, der derfor også skal gives lidt plads til musikken i filmen i nogle af mine kommentarer, dem bliver der vidst en del af endnu tror jeg.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#137 Skeloboy 15 år siden

Hmmm...jeg har faktisk kun set 35 af de film, der er nævnt indtil videre...:S
Gravatar

#138 Åkepool 15 år siden

Der er jeg mere med på hans smag, jeg har set 61 so far.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#139 Antlion 15 år siden

25 her.

Indtil videre er jeg mest glad for dit valg af Carpenters, "The Thing"! :)
Gravatar

#140 Bony 15 år siden

43 her..

MOVIE1000, jeg kunne godt tænke mig at høre om "Hellboy" og hvordan dit halvvejs skal forståes? "Hellboy" er en film, som man nok ville kunne finde på min top 150 nemlig. Mener du at det kun er halvdelen af filmen der er seværdig, eller..?

Der er nogle gode valg i mellem. "The Thing" kunne jeg frygtelig gerne tænke mig at se. "Big Fish" er en rigtig god film og ville nok placere sig i en top fem over Burton-film hos mig. Men pu ha, jeg ville sgu have svært ved sådan en liste. Hatten af for jer der tør. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: