Gravatar

#171 Skeloboy 15 år siden

#170 - der er en del fantasy over SW.

Kan godt se hvad Bruce mener med sci-fi vs. fantasy. Og SW er bare et fantastisk eventyr, der så lige foregår i rummet:)
Gravatar

#172 evermind 15 år siden

#167 Jamen, hvis den nu er så god, og jeg ikke allerede har den, kunne det jo være, jeg skulle vente på blu-ray'en, så jeg ikke skal hen og dobbelt-dippe senere. :)

#170 Jeg ville mene, SW er nærmere beslægtet med fantasy end sci-fi. Men for mig gør det nu ikke den store forskel, da jeg kan lide begge dele. Som Skeloboy siger, at det ret beset bare eventyr i rummet - og for de gamle films vedkommende eventyr i særklasse! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#173 Antlion 15 år siden

AP (168) skrev:
Det er netop 'science'-delen der for mig gør hele forskellen - det jeg ikke bryder mig om :-)

Hvad med "Solaris" og "Stalker", siden Tarkovskij nu er at finde på din liste over favorit instruktører? :)
Gravatar

#174 rockysds 15 år siden

Bestil blu-rayen med det samme så. ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#175 AP 15 år siden

#173 Jamen du har ganske ret, jeg er jo heller ikke gennemført sci-fi hader ligefrem! :-) Der er nok bare noget ved Star Wars der ikke tiltaler mig - men som sagt bør jeg nok se serien inden jeg taler mere om kvaliteten :b
Gravatar

#176 evermind 15 år siden

#174 Hehe, det kunne selvfølgelig være. Skal dog lige se, hvordan økonomien ser ud med tandlægebesøg, juleaften osv. lige om hjørnet. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#177 BN 15 år siden

bruce (169) skrev:
Jeg vil så give SW franchisen, ihvertfald de første tre kapitler, benefit of the doubt

Og AP, med ordene "de første tre kapitler" er det naturligvis Episode 1-3 bruce tænker på.

;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#178 filmz-Bruce 15 år siden

#177 Smagen af opkast i munden burde være tiltænkt dagen derpå ifbm. uhæmmet druk :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#179 Lord Beef Jerky 15 år siden

Star Wars er bestemt lige dele sci-fi og fantasy... fjern al filmens sci-fi, og det er vel mere eller mindre en anden version af LOTR. Lige til sidst fandt jeg Episode 3 ganske hæderlig, men naturligvis er det de 3 gamle man bør se, da de stadig er langt bedre.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#180 AP 15 år siden

Jeg har vidst været lidt for hurtigt ude med bedømmeren.. jeg skriver lige et par ord om det når jeg engang har fået det set :-)

Skriv ny kommentar: