Evermind: jeg har ikke the good, tha bad and the ugly på bd, men det er 100% sikkert at jeg skal have den på bd, da det er en fantastisk film, ellers kan du bare låne den på dit lokale bibliotek eller reservere den.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Et par gode film på listen men jeg synes nu de var bedre sidste gang ;)
Air Force one er da en hyggelig lille guilty pleasure-film...men jeg elsker også ALT med Harrison Ford :D
Dog ved jeg ikke lige hvad jeg skal sige til at du har Little Man på listen... Troede vitterligt ikke at der var nogen der synes den film var god. Fortæl ikke at du også har White Chicks på listen... ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Nu har jeg været så (u)heldig at se Little Man, og den er bestemt så ekstremt dårlig at den er god. Jeg grinte i hvert fald meget igennem den film, og det kunne jeg sgu ikke finde på i deres andre film, så MOVIE1000 har en pointe i, at den er en smule anderledes end deres andre film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#181 Batsy 15 år siden
#182 evermind 15 år siden
#183 Batsy 15 år siden
#184 evermind 15 år siden
#185 Batsy 15 år siden
#186 MOVIE1000 15 år siden
#187 Antlion 15 år siden
Du bliver snydt, med mindre at du køber den italienske BD...
#188 wimmie 15 år siden
Air Force one er da en hyggelig lille guilty pleasure-film...men jeg elsker også ALT med Harrison Ford :D
Dog ved jeg ikke lige hvad jeg skal sige til at du har Little Man på listen... Troede vitterligt ikke at der var nogen der synes den film var god. Fortæl ikke at du også har White Chicks på listen... ;p
#189 MOVIE1000 15 år siden
#190 Lord Beef Jerky 15 år siden