Når du skriver hvilken film, du bedst kan lide, så hedder det yndlings, hvorimod yngle er en hel anden ting. ;) Han ved godt, hvad du mener. Han tager bare lidt pis på dig, så du lærer at skrive det ordentligt. :)
Nej, det er det, der er problemet. Du har skrevet ynglings, hvilket er en hel anden ting. Når det er den film, du bedst kan lide, så skal du bruge ordet yndlings.
#277 nu kan jeg godt se det hvis man fx tager ordet yngste, så er det lige om jeg husker det til næste gang, mener at jeg altid har skrevet sådan men jeg får altså begger ord til at betyde det samme
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#271 filmz-Bruce 15 år siden
Gladiator var ikke Ridleys og Crowes yngste film. Terminator 2 heller ikke den første Terminator film, ej heller Schwarzeneggers.
#272 MOVIE1000 15 år siden
#273 dyg 15 år siden
#274 MOVIE1000 15 år siden
#275 MMB 15 år siden
Når du skriver hvilken film, du bedst kan lide, så hedder det yndlings, hvorimod yngle er en hel anden ting. ;)
Han ved godt, hvad du mener. Han tager bare lidt pis på dig, så du lærer at skrive det ordentligt. :)
#276 MOVIE1000 15 år siden
#277 MMB 15 år siden
Nej, det er det, der er problemet. Du har skrevet ynglings, hvilket er en hel anden ting. Når det er den film, du bedst kan lide, så skal du bruge ordet yndlings.
#278 MOVIE1000 15 år siden
men jeg får altså begger ord til at betyde det samme
#279 filmz-Bruce 15 år siden
#280 MOVIE1000 15 år siden